کد خبر : 1788963 | 09 آبان 1400 ساعت 00:25 | 17.9K بازدید | 14 دیدگاه

بارسا 1-1 آلاوس: شروع نه چندان امیدوارکننده سرجی

بارسلونا در اولین دیدار با هدایت سرجی بارخوان مقابل آلاوس به تساوی 1-1 رسید.

بارسا 1-1 آلاوس: شروع نه چندان امیدوارکننده سرجی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابتهای هفته دوازدهم لالیگا و در اولین مسابقه بعد از اخراج رونالد کومان میزبان آلاوس بود که نهایتا این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

مطابق انتظار بارسلونا شروع بهتری داشت می توانست در دقیقه 18 توسط مدافع پیش تاخته خود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر اریک گارسیا راهی به دروازه آلاوس پیدا نکرد.

در دقیقه 22 این سرخیو آگوئرو بود که می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما شوت محکم این ستاره آرژانتینی با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1659629

 

در ادامه یک اتفاق نگران‌کننده برای بارسلونا رخ داد. سرخیو آگرو بعد از یک نبرد هوایی روی زمین افتاد. به نظر می رسید که ستاره آرژانتینی از ناحیه سینه دچار مصدومیت شده و نهایتاً این موضوع باعث شد که او زمین مسابقه را ترک کرده و جای خود را به فیلیپ کوتینیو بدهد.

در ادامه نیمه اول نیز بارسلونا تلاش خود را برای به ثمر رساندن گل پیروزی انجام داد اما حملات این تیم نتیجه ای در بر نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

بارسلونا نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برتری دست پیدا کند. ضربه فنی و فوق العاده ممفیس دیپای از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه آلاوس رفت تا نتیجه 1-0 شود.

 

1659622

 

اما برتری بارسلونا خیلی طول نکشید و آلاوس توانست در دقیقه 52 به گل تساوی دست پیدا کند. حرکت تیمی فوق العاده بازیکنان آلاوس توپ را به لوئیس ریوخا رساند و این بازیکن بعد از عبور از مارک آندره تراشتگن دروازه خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود.

 

1659625

 

بارسا می‌توانست خیلی سریع دوباره پیش بیفتد اما حرکت فردی فیلیپ کوتینیو و بعد از آن شوت زیبای این بازیکن با واکنش عالی دروازه بان آلاوس به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 59 باز هم بارسلونا فرصت فوق العاده ای داشت تا گل دوم خود را به ثمر برساند اما این بار ضربه ممفیس دیپای روی پاس فوق العاده گاوی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو مربی برای رسیدن به گل، دست به چند تعویض زدند اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها