کد خبر : 1788969 | 09 آبان 1400 ساعت 00:47 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

هواداران لایق بهترین ها هستند

آلبا: تساوی بدی بود، جایگاه خوبی در جدول نداریم

جوردی آلبا نتیجه تساوی امشب بارسا برابر آلاوس را ناامیدکننده خواند.

آلبا: تساوی بدی بود، جایگاه خوبی در جدول نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که به پیروزی نیاز مبرم داشت، نتوانست در خانه از سد آلاوس عبور کند. بارسا ابتدا با گل دقیقه 48 ممفیس دیپای پیش افتاد اما میهمان کمی بعد کار را به تساوی کشاند و همین نتیجه نیز تا پایان باقی‌ماند.

در واقع اخراج رونالد کومان نیز چاره ساز نشد و آبی اناری ها با سرجی بارخوان مربی جدید خود نیز راه به جایی نبردند. بارسا از سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز گرفته است.

 

 

1659639

 

 

جوردی آلبا مدافع چپ بارسا در پایان بازی گفت:« یک امتیاز کافی نبود و از نظر ما این یک نتیجه بد و منفی محسوب می شود. بارسا باید سه امتیاز را در هر بازی بگیرد و هر نتیجه ای غیر از برد یک ناکامی است. به خصوص که در جدول نهم هستیم. امشب تلاش زیادی کردیم ولی در گلزنی مشکل داشتیم. روی یک حمله به ما گل تساوی را زدند در حالی که ما شایسته برد بودیم. آلاوس روی ضدحملات برنامه داشت و کارش را هم خوب انجام داد.»

 

 

1659640

 

 

آلبا ادامه داد:« سرجی و کومان دو مربی متفاوتند ولی ایده، یکی بود. به اندازه کافی حمله کردیم هرچند شانس های 100 درصدی زیادی نداشتیم. باید بهتر شویم و این هواداران لایق بهترین ها هستند. امشب و در این موقعیت دشوار، به خوبی از ما حمایت کردند ولی نتوانستیم خوشحال شان کنیم. وقتی گل می زنید و سپس روی اندک حملات به شما گل تساوی می زنند، رسیدن به پیروزی دشوار خواهد بود.»

دیدگاه‌ها