کد خبر : 1788971 | 09 آبان 1400 ساعت 01:01 | 31.2K بازدید | 11 دیدگاه

لایق پیروزی بودیم

سرجی: هضم آن گلی که زدند، برایم سخت است

سرمربی موقت بارسا باور ندارد که امشب موفق به شکست آلاوس نشده اند.

سرجی: هضم آن گلی که زدند، برایم سخت است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با سرجی بارخوان موفق به کسب پیروزی بر آلاوس نشد. 3 روز پس از برکناری رونالد کومان، امشب بارسا میزبان آلاوس بود و سرجی بارخوان هم موقتا روی نیمکت، هدایت بارسا را برعهده داشت ولی در نهایت حساب کار 1-1 شد. گل ممفیس دیپای زود پاسخ داده شد و همین نتیجه تا پایان باقی ماند.

بارسا با این تساوی و هشت امتیاز اختلاف نسبت به رئال، در رده نهم باقی‌ماند.

 

 

1659643

 

 

سرجی بارخوان مربی موقت بارسا در پایان بازی گفت:« پاداش کار و تلاش خوب‌مان را نگرفتیم. خوب بازی کردیم و همه چیز نیز تحت کنترل ما بود ولی نشد. نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را اصلاح کردیم ولی روی یک تک حمله به ما گل مساوی را زدند. نباید اینچنین گل می خوردیم به خصوص روی یک صحنه ای که به نظر نمی رسید خطرناک باشد.»

 

سرجی ادامه داد:« تلاش داشتم تیم را از لحاظ دفاعی منسجم کنم و نظم بدهم و هضم این تساوی و گلی که دریافت کردیم سخت است. توضیحش برایم ساده نیست.»

 

 

1659644

 

 

وضعیت مصدومیت سرخیو آگوئرو و جرارد پیکه:« آگوئرو به بیمارستان منتقل شد ولی مشکلش حاد نیست. شرایط پیکه را دقیق نمی دانم.»

 

زمان احتمالی آمدن ژاوی:« برایم مهم نیست مربی جدید چه زمانی می آید. تا زمانی که هستم، تیم را برای بازی های پیش رو مهیا می کنم و هدفم بازیابی روحیه بازیکنان است. تیم بسیار خوبی داریم و بازیکنان باید به خودشان ایمان داشته باشند.»

 

دیدگاه‌ها