کد خبر : 1789022 | 09 آبان 1400 ساعت 11:59 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

وینیسیوس: آنچلوتی تهدید کرد تعویضت می‌کنم!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید خواستار مجازات افرادی شده که دست به توهین نژادپرستانه می زنند.

وینیسیوس: آنچلوتی تهدید کرد تعویضت می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، همچنان هر از چندگاهی شاهد بروز توهین  های نژادپرستانه از سوی هواداران در استادیوم های مختلف در جهان هستیم و در دیدار ال کلاسیکو بود که وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید در استادیوم نوکمپ مورد چنین حملاتی قرار گرفت. حالا وینیسیوس ابراز امیدواری کرد این افراد مجازات شوند تا این حملات نژادپرستانه در دنیای فوتبال ریشه کن بشود.

 

وینیسیوس جونیور گفت: "من فکر می کنم آنها مستحق مجازات های شدید هستند تا دیگر چنین کاری را انجام ندهند. البته من در آن لحظه از مسابقه تصمیم گرفتم چیزی نگویم، زیرا فقط روی جریان بازی متمرکز بودم.

 

1659331

 

انتقادات فصول گذشته؟ فشار روی من خیلی زیاد بود و هرگز روی چنین چیزی را در مورد یک بازیکن جوان ندیده بودم. نمی‌دانم چرا، اما شاید دلیلش این بود که انتقال من هزینه زیادی برای رئال مادرید داشت. باشگاه و کادر فنی از کیفیت من رابا خبر بودند و حالا با گذشت زمان، من تجربه و باور لازم را برای درخشش به دست می‌آورم.

 

البته من همیشه سکوت کرده و برایم مهم نبود که در موردم چه می گویند. حالا هم فکر نمی کنم بهترین بازیکن جهان هستم و من فقط به صحبت های افراد حاضر در باشگاه و اطرافیانم گوش می دهم.

 

کارلو آنچلوتی همیشه از من می خواهد که متمرکز بمانم. گاهی اوقات تمرکز خود را از دست می دهم و او مدام به من یادآوری می کند. در مقابل شاختار و در یک صحنه تصمیم من مورد پسند کارلتو قرار نگرفت و او به من تذکر داد اگر دوباره توپ را به این شکل از دست بدهی، تو را تعویض می کنم."

دیدگاه‌ها