کد خبر : 1789052 | 09 آبان 1400 ساعت 13:50 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

سه هفته گذشته ولی دریافتی نداشته ایم؛

میرجوان: امیدوارم مسئولین مشکلات را حل کنند

زننده تک گل نفت مسجدسلیمان در دیدار با پدیده امیدوار است هرچه زودتر مشکلات مالی این تیم حل شود.

میرجوان: امیدوارم مسئولین مشکلات را حل کنند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فراز کمالوند اولین پیروزی خود در لیگ بیست و یکم را مقابل پدیده رقم زدند. عماد میر جوان در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی برای ما بود و در نیمه اول چند موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی مهم سه امتیاز  بود که گرفتیم.


او اولین گل نفت که اتفاقاً سه امتیازی نیز بود را به ثمر رساند در این باره ادامه داد: امیدوارم این روند ادامه دار باشد و تلاش کنیم و خوب باشیم و تیم را به شرایط خوبی برسانیم. پاس قشنگ مجید عیدی بود که از او هم تشکر می کنم و ضربه آخر را من زدم که تبدیل به گل شد.


این بازیکن در مورد این که بارش باران مشکل ساز شده بود یا خیر گفت: خیر. زمین ورزشگاه امام رضا کیفیت خوبی دارد و باران هم شدت زیادی نداشت و فقط زمین کمی لغزنده شده بود که ما بازیکنان توانستیم با آن کنار بیاییم و نتیجه را بگیریم.


وی در مورد اعتراض های پیاپی اکبر میثاقیان سرمربی تیم حریف به داور عنوان کرد: ما باید بیشتر به داوری اعتراض می‌کردیم ولی به هر حال آقای میثاقیان بزرگتر ما است. در کل داوری خوب بود و اتفاق خاصی هم نیفتاد که شبهه ای ایجاد شود و نیمکت ما هم اعتراضی نداشت.


میر جوان در مورد این که با توجه به مشکلات شان با این پیروزی شرایط نفت عوض میشود یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما تمرینات را دیر شروع کردیم و اینکه به یک تیم منسجم برسیم نیازمند زمان است در بازی اول مقابل پیکان هم خوب کار کردیم و نتیجه تساوی را گرفتیم و در بازی دوم در نیم ساعت اول جریان بازی را از دست دادیم اما بعدش به خودمان آمدیم ولی نشد که گل ها را جبران کنیم. بازیکنان از نظر فنی در این زمان کوتاه  تلاش کردند و توانستیم تیم را به شرایط نرمال برسانیم و در دیدار با پدیده هم از نظر بدنی و تاکتیکی همه چیز ما مشخص بود. ولی از لحاظ مالی تیم مشکل دارد سه هفته از بازی ها گذشته و دریافتی نداشتیم و چند نفری هم که از سال گذشته در این تیم هستیم طلبمان را نگرفته‌ایم امیدوارم مسئولین مشکلات را حل کنند.


بازیکن نفت در مورد صحبت های فراز کمالوند مبنی بر اینکه این تیم حتی آب معدنی و پزشک ندارد توضیح داد: جا دارد از آقای کمالوند بابت اینکه از بازیکنانش حمایت کرده تشکر کنم به هر حال شغل ما فوتبال است و از همین راه کسب درآمد میکنیم امیدواریم که شرایط را به نفع  ما درست کنند.
میرجوان در پایان در مورد دیدار هفته بعد با فولاد افزود:بازی سختی با این تیم داریم آنها در دو بازی اخیر نتیجه نگرفتند و با قدرت می آیند که نتیجه بگیرند ولی ما هم در زمین خودمان برای برد تلاش می‌کنیم، انشاءالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها