کد خبر : 1789056 | 09 آبان 1400 ساعت 14:58 | 43K بازدید | 6 دیدگاه

گزارشگر کادنا سر کاتالونیا

به‌خاطر شغلم نبود، پایم را در نوکمپ نمی‌گذاشتم

سیکه رودریگز گزارشگر و کارشناس کادنا سر کاتالونیا به شدت از وضعیت این روزهای تیم محبوبش بارسلونا ناراضی است.

به‌خاطر شغلم نبود، پایم را در نوکمپ نمی‌گذاشتم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سومین بازی متوالی خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشد. پس از شکست از رئال و رایووایکانو، دیشب بارسا در نوکمپ به مصاف آلاوس رفت و برابر این تیم با تساوی 1-1 متوقف شد. در این بازی ممفیس دیپای ابتدا بارسا را پیش انداخت ولی ریوخا خیلی زود کار را به تساوی کشاند و دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

اخراج رونالد کومان و حضور سرجی بارخوان روی نیمکت هم شوکی به بارسا وارد نکرد و روند تیم همچنان نزولی است. باید دید بالاخره بارسا قادر است مجوز جدایی ژاوی را از السد دریافت کند یا خیر.

 

 

1659622

 

 

سیکه رودریگز کارشناس و گزارشگر کادنا سر کاتالونیا در پایان بازی به شدت از عملکرد بارسا ابراز ناراضایتی کرد و گفت:« تنها به خاطر شغلم است که به نوکمپ می روم و اگر غیر این بود، قطعا پایم را در ورزشگاه نمی گذاشتم و از خانه بازی را تماشا می کردم. سرجینیو دست 5 بازی متوالی در ترکیب ثابت بارسا به عنوان بال راست بازی می کند ولی چه کار خاصی انجام داده است؟ طبیعی است که مردم ترجیح بدهند به نوکمپ نیایند و در خانه بمانند.»

 

 

1659628

 

 

رودریگز ادامه داد:« ترجیح می دادم سریال بازی مرکب را ببینم تا بازی بارسلونا را. تماشای این بارسلونا واقعا زجرآور است.هضم این وضعیت بارسا خیلی سخت است اما اگر ژاوی به عنوان مربی بیاید، در مورد تماشای بازی های بارسا تجدیدنظر خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها