کد خبر : 1789093 | 09 آبان 1400 ساعت 17:39 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

شمس آذر قزوین ٠ ویستاتوربین تهران ١

لیگ یک/ گل تاریخی با قیچی برگردان در قزوین

ویستاتوربین در سومین هفته فصل اولین گل خود در تاریخ لیگ آزادگان را ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویستاتوربین که طی دو بازی ابتدایی خود به یک شکست و یک تساوی دست یافته بود، سومین بازی‌اش را با برد پایان داد.

 

 

 

1659785

 

 

ویستاتوربین که در نیمه اول جدال با شمس آذر قزوین بارها ثابت موقعیت گلزنی شده بود، در نهایت به تساوی بدون گل مقابل حریف در ۴۵ دقیقه ابتدایی رضایت داد.

 

در نیمه دوم هم این ویستاتوربین بود که ابتکار عمل را در زمین حریف در دست گرفت و صاحب موقعیت روی دروازه حریف شد. شمس آذر که با خرید امتیاز تیم بادران در این فصل در لیگ آزادگان حاضر شده، بعد از تساوی خارج از خانه هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان امید زیادی داشت تا اولین بازی خانگی‌اش را با برد به پایان برساند و این موقعیت روی ضربه‌ای که به تیرک دروازه ویستاتوربین برخورد کرد به دست آمد که راه به گل نیافت. قزوینی‌ها در نیمه اول هم یک بار تا آستانه‌ی گشودن دروازه ویستاتوربین پیش رفته بودند که حامد اکبری توپ را از روی خط دروازه برگشت داده بود.

 

1659786

 

در شرایطی که هر دو تیم به تساوی رضایت داده بودند، این حسین ابرقویی بود که پرتاب پشتک واروی طاهر امینی را با ضربه قیچی وارد دروازه شمس آذر کرد تا ضمن شکل دادن یکی از گل‌های زیبای هفته، اولین گل ویستاتوربین را به ثمر رسانده و تیمش را به سه امتیاز این جدال سخت برساند.

 

ویستاتوربین هفته آینده دربی تهران را برابر سایپا برگزار خواهد کرد و باید دید بعد از این برد، چه نمایشی مقابل نارنجی‌پوشان به جا خواهد گذاشت.

 

1659788

 

1659787

دیدگاه‌ها