کد خبر : 1789103 | 09 آبان 1400 ساعت 17:44 | 6.5K بازدید | 10 دیدگاه

خیبر خرم آباد 2 استقلال خوزستان یک؛

لیگ یک/ صدر جدول به تنهایی در اختیار خیبر

خیبر قدر میزبانی را دانست و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد استقلال خوزستان عبور کرده و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

لیگ یک/ صدر جدول به تنهایی در اختیار خیبر

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم رقابت های دسته اول فوتبال ایران، امروز برگزار شد. در یکی از این مسابقات، تیم های خیبر و استقلال خوزستان در استادیوم تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک برنده از زمین خارج شد.

 

در دقیقه 9 ارسال قنبری به داخل محوطه جریمه، آرش افشین را در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با خطای مدافعین استقلال خوزستان سرنگون شد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود خیبری ها اعلام کرد. ضربه پنالتی آرش افشین نیز با وجود تأثیرگذاری وحید شیخ ویسی به گل نخست بازی تبدیل شد تا خرم آبادی ها با یک گل پیش بیفتند.

 

در ادامه شاگردان سهراب بختیاری زاده توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند. اشتباه عجیب حامد فلاح زاده در دفع توپ، باعث شد تا استقلال صاحب یک موقعیت بادآورده شده و علی کیانی فر نیز به راحتی دروازه خیبر را باز کرد.

 

در دقیقه 52 یک پاس پشت مدافعین در اختیار حسین شهابی قرار گرفت و این بازیکن نیز با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه شیخ ویسی فرستاد تا شاگردان محسن عاشوری دو بر یک پیش افتاده و بازی را با همین نتیجه به سود خود به پایان برسانند.

 

خیبر با این پیروزی به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت و با 9 امتیاز جای خود در صدر جدول رده بندی را مستحکم کرد.

دیدگاه‌ها