کد خبر : 1789109 | 09 آبان 1400 ساعت 17:58 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

بخشی از مطالبات روز گذشته پرداخت شد؛

مدیران شهر خودرو در آستانه توافق با کوزین

قرار است میان باشگاه مشهدی و مربی ایتالیایی توافق‌نامه‌ای به امضا برسد.

مدیران شهر خودرو در آستانه توافق با کوزین

به گزارش "ورزش سه" پرونده شکایت استفان کوزین از باشگاه شهر خودرو به روزهای پایانی اولتیماتوم خود نزدیک می‌شود و مدیران باشگاه مشهدی در تکاپو برای حل و فصل مشکلات و پرداخت بدهی کوزین هستند؛ چرا که در صورت عدم پرداخت این بدهی، به جز بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی، خطر کسر 6 امتیاز از تیم شهر خودرو هم وجود دارد.

 

در لیگ هفدهم هم شرایطی مشابه برای تیم پدیده در آن زمان به وجود آمد که به دلیل شکایت زوران کنزویچ 6 امتیاز از تیم مشهدی کم شد، اما مدیران شهر خودرو در روزهای گذشته مذاکراتی را با وکیل کوزین برای حل و فصل مسئله انجام داده‌اند و روز گذشته بخشی از مطالبات مربی ایتالیایی پرداخت شد.

 

قرار است در دیداری با حضور مدیران شهر خودرو و وکیل کوزین، مابقی مطالبه مربی ایتالیایی پرداخت شده و تفاهم‌نامه‌ای به امضا برسد تا پس از آن، با اعلام استفاه کوزین به فیفا، پرونده شکایت این مربی شهر خودرو مختومه شده و پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو باز شود.

 

تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با هدایت اکبر میثاقیان بایستی جمعه 14 آبان‌ماه در کرج به مصاف تیم هوادار تهران برود و باید دید تا آن زمان مکاتبات و نامه‌نگاری با فیفا برای حل و فصل پرونده کوزین انجام خواهد شد و بازیکنان جدید اجازه بازی مقابل هوادار را به دست می‌آورند یا خیر.

دیدگاه‌ها