کد خبر : 1789165 | 09 آبان 1400 ساعت 21:40 | 29.7K بازدید | 6 دیدگاه

روی کین:

یونایتد باید رونالدو را به خدمت می گرفت

روی کین، کاپیتان سابق منچستر یونایتد پس از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

یونایتد باید رونالدو را به خدمت می گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در  جریان پیروزی 0-3 یونایتد در پایتخت مقابل تیم تاتنهام یک گل زده و یک پاس گل داد تا باز هم اوله گونار سولسشر را از خطر اخراج از این تیم نجات دهد. روی کین، هافبک سابق شیاطین سرخ مدعی شد داشتن ستاره ای ماند کریستیانو رونالدو نعمت بزرگی است و منچستر یونایتد یک نابغه واقعی فوتبال را به خدمت گرفته است.

 

روی کین گفت: "یونایتد باید رونالدو را به خدمت می گرفت. من فکر می کنم رونالدو هنوز بازیکن درخشانی بوده، واقعا فرصت طلب است و می توان در یکی دو سال آینده از رونالدو به خوبی استفاده کرد. رونالدو یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال در زمین فوتبال بازی کرده و شما فقط باید به این موضوع عادت کنید.

 

1659459

 

البته یونایتد ادینسون کاوانی را در کنار او در اختیار دارد تا آنها بار گلزنی را تقسیم کند. برخی می گویند تیم های مدرن باید 11 بازیکن سرعتی و دونده در اختیار داشته باشند، اما شرایط در ترکیب منچستر یونایتد اینگونه نیست.

 

شما می توانید یک یا دو نابغه در تیم خود داشته باشید و از آنها بخواهید کار را تمام کنند. به گل اول رونالدو نگاه کنید، این حتی یک نصفه فرصت و موقعیت مهم گلزنی هم نیست. رونالدو یک نابغه است  و اگر او را در باشگاه خود در اختیار داشته باشید، این فقط یک یک امتیاز محسوب می شود."

دیدگاه‌ها