کد خبر : 1789169 | 09 آبان 1400 ساعت 22:14 | 3.7K بازدید | 2 دیدگاه

هر دو تیم اهمیت امتیازات بازی را می‌دانند؛ 

الهامی: بازی در سیرجان برای هر تیمی سخت است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید در دیدار برابر گل گهر هر دو تیم به دنبال این هستند که با امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.

الهامی: بازی در سیرجان برای هر تیمی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از مصاف با گل گهر سیرجان حرف هایش را ضمن تبریک به جامعه مربیان اینطور آغاز کرد: هر چند با تاخیر روز مربی را به همه مربیان و به ویژه مربیانی که الان در بین ما نیستند ولی زحمات زیادی کشیدند و شاگران فراوانی به این فوتبال تحول دادند در راس آنها آقای ناصر حجازی و ناصر دست‌نشان و همه مربیان تبریک می گویم.


او سپس در مورد بازی بیان کرد: قطعا هر دو تیم واقفند که از بازی فردا چه می‌خواهند. با توجه به شناختی که از یکدیگر دارند و می‌دانند امتیاز فردا چقدر برای هر دو تیم مهم است و مدد و یاور خواهد شد. در ادامه کار، هردو تیم پا به میدانی می‌گذارند هر چند هر دو تیم واقف به سخت بودن بازی هستند اما دو تیم دوست دارند دست پر از میدان خارج شوند. بازی کردن در سیرجان با گل‌گهر کار سختی است؛ علی الخصوص که در رأس این تیم خوب یک مربی کاربلد، کاردان، بسیار باهوش و عزیز و دوست و برادر بزرگم آقای قلعه‌نویی باشد. قطعا سخت‌تر خواهد شد. امیدوارم فردا یک بازی خوب و با کیفیت برای هر دو تیم و تماشاگر پسند باشد و انشاءالله با دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها