کد خبر : 1789185 | 09 آبان 1400 ساعت 23:02 | 32.6K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش صیادمنش و پاس گل زاهدی؛

اللهیار فقط گل‌های تماشایی می‌زند!(عکس)

زوریا توانست به لطف درخشش اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی با نتیجه پر گل 5 بر یک از سد میزبان خود گذشت.

اللهیار فقط گل‌های تماشایی می‌زند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین، زوریا لوهانسک در استادیوم متالیست، میهمان این تیم بود. زوریا برای رسیدن به رتبه سوم جدول در تلاش بود و متالیست نیز قصد داشت با استفاده از فرصت میزبانی، به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند.

 

در این مسابقه، تیم میزبان خیلی زود از حریف خود پیش افتاد. آندره رمنیوک گل اول متالیست را به ثمر رساند اما این برتری دوام زیادی نداشت چرا که زوریا روی نبوغ بازیکن ایرانی خود به گل تساوی رسید. اللهیار صیادمنش با سماجت و تعقیب مدافع حریف، توپ را از او گرفت و با یک پاس خوب به دهانه دروازه، اولکساندر گلادیکی را صاحب موقعیت کرد و او نیز با پاس دوباره به اللهیار او ار در موقعیت ایده آلی قرار داد که این بازیکن با شوتی محکم توپ را به تور دروازه میزبان چسباند و گل تساوی زوریا را به ثمر رساند.

 

در دقیقه 38 شهاب زاهدی دیگر بازیکن ایرانی زوریا موفق شد تیمش را به گل دوم برساند. این بازیکن با حرکتی خوب از سمت راست و یک پاس عرضی به دهانه دروازه، اولکساندر گلادیکی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز گل دوم زوریا را وارد دروازه میزبان کرد تا این تیم نیمه نخست را با برتری 2 بر یک به رختکن برود.

 

 

 

1659898

 

1659895

 

1659896

صیادمنش با پاسی پشت پا به اولکساندر گلادیکی، به درون محوطه جریمه رفت و سپس با شلیکی محکم و دیدنی توپ را به تور دروازه متالیست چسباند تا یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رسانده باشد.

 

 

در نیمه دوم صیادمنش یک گل زیبا را به ثمر رساند. او پس از یک و دو با اولکساندر گلادیکی در گوشه محوطه جریمه با شلیکی سهمگین دروازه متالیست را به لرزه درآورد و یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رساند تا زوریا 3 بر یک پیش بیفتد.

 

در ادامه نیز زوریا موفق شد 3 گل دیگر به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه 6 بر یک برنده از زمین بازی خارج شود و یک نتیجه فوق العاده کسب کند. صیادمنش و زاهدی دو بازیکن ایرانی زوریا در دقیقه 76 تعویض شده و از زمین مسابقه بیرون رفتند.

 

زوریا با این پیروزی پرگل 26 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی رسید.

دیدگاه‌ها