کد خبر : 1789255 | 10 آبان 1400 ساعت 11:34 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

انزلی‌چی‌ها؛ این فصل، فصل صعود است

ملوان در هفته سوم لیگ یک در خانه تیم سختکوش قشقایی شیراز را با یک گل شکست داد و با 7 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به تیم خیبر خرم آباد در رده دوم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در دو بازی پیشین تیم شهرداری را در همدان متوقف کرده بود و در هفته اول بازی هم در خانه ارایه گر بازی هجومی در برابر آرمان گهر بود و با دو گل این تیم را شکست داد. کسب 7 امتیاز از سه دیدار شرایط ایده آلی را برای ملوان در همان شروع بازی ها را رقم زده است به خصوص که فرمول صعود به لیگ برتر کسب دو امتیاز از هر بازی بعلاوه یک است و باید گفت ملوان تا به این جای کار بر اساس فرمول صعود پیش رفته است. 

 

در انزلی و آنهایی که دو بازی خانگی ملوان به همراه بازی با تیم شهرداری همدان را دیده اند از نمایش تیم راضی به نظر می رسند و همه می گویند این فصل بهترین فصل برای صعود ملوان به لیگ برتر است. به این خاطر که تیم شاکله خود در فصل گذشته را حفظ کرده و از همه مهمتر بازیکنان با کیفیتی را به ترکیب اضافه کرده؛ بازیکنانی چون محمد رستمی و حمید کاظمی که فصل گذشته به همراه تیم بادران تا یک قدمی صعود به لیگ برتر پیش رفته بودند. 

 

1659989

 

1659988

 

شروع خوب ملوان در فصل جدید بازی ها خیلی هم غیر محتمل نبود به خصوص که مازیار زارع از فصل اول حضور خود در تیم ملوان به عنوان سرمربی نکات زیادی آموخت و به مربی باتجربه تری تبدیل شد و به خوبی یاد گرفته است برای صعود باید با چه شیوه ای در خانه و با چه شیوه ای در خارج از خانه بازی کند. به همه این ها تلاش مدیریت باشگاه برای بهبود وضعیت مالی تیم را اضافه کنید. باشگاه تا به این جای کار تلاش کرده تعهدات خود را در قبال بازیکنان عملی کند و  این فاکتور مهمی در مسیر صعود به لیگ برتر است. تیمی که بازیکنانش دغدغه مالی نداشته باشند بدون شک با روحیه در زمین بازی خواهند کرد. 

 

و اما ملوان مثل خیلی از تیم های پرطرفدار امیدوار است سازمان لیگ هر چه سریعتر رای به حضور تماشاگران در استادیوم ها دهد. در این صورت ملوان با شانس بیشتری نسبت به سایر تیم ها برای صعود به لیگ برتر بازی خواهد کرد. اینروزها همه در انزلی از صعود تیم ملوان حرف می زنند و می گویند این فصل – فصل صعود ملوان به لیگ برتر است. بعد از صعود تیم خوب و دوست داشتنی فجر سپاسی به لیگ برتر صعود ملوان هم به لیگ برتر می تواند یکی از اتفاقات خوب فوتبال در فصل جاری بازی ها باشد.

دیدگاه‌ها