کد خبر : 1789265 | 10 آبان 1400 ساعت 12:06 | 30.3K بازدید | 9 دیدگاه

ردپای آرش همچنان پای بردهای خیبر خرم آباد (عکس)

بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال این روزها به ستاره تیمش در مسیر دستیابی به سهمیه صعود به لیگ برتر تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین که در فصل گذشته در لیگ دسته اول و تیم شهرداری آستارا حاضر شده بود و توانسته بود با نمایشی درخشان این تیم را در مسیر صدرنشینی نیم فصل اول قرار دهد، در ادامه راهی خیبر خرم آباد شد. او در خیبر نیز توانست نقش پررنگی از خود به جا بگذارد اما در نهایت تیمش از دستیابی به سهمیه صعود بازماند. 

 

افشین در این فصل اما بار دیگر در نقش ستاره تاثیرگذار تیمش ظاهر شده است و طی سه بازی اخیر توانسته شرایط را برای کامیابی تیمش فراهم سازد. شاگردان محسن عاشوری با نمایشی قابل توجه و قدرتمندانه سه هفته ابتدایی لیگ را با سه برد و صدرنشینی دنبال کرده‌اند و طی این بازی‌ها شهرداری آستارا، پارس جنوبی و استقلال خوزستان را از پیش رو برداشته‌اند تا با 9 امتیاز و ثبت 7 گل زده، در صدر جدول حاضر شوند. 

 

محسن عاشوری که در فصل گذشته در بادران حاضر بود و تیمش تا هفته‌های پایانی مدعی صعود بود، در ادامه به دلیل اختلافات شکل گرفته از این تیم جدا شد و جای خود را به امید روانخواه داد. او در این فصل راهی خیبر خرم آباد شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار گرفته، به خوبی از آن بهره برده تا تیمش از همین ابتدای فصل سیمای مدعی به خود بگیرد و هفته آتی در جدالی سخت باید برابر مس شهربابک حاضر شوند و باید دید از این جدال چه نتیجه‌ای خواهند گرفت. 

 

1660009

 

آرش افشین اما نقشی کلیدی در بازی‌های این تیم از خود به جا گذاشته است؛ او در هفته ابتدایی و برابر شهرداری آستارا در دقایق پایانی بازی توانست یک پنالتی از حریف گرفته و خودش آن را تبدیل به گل کنتد تا تیمش مقابل شاگردان فرشاد پیوس برنده سه امتیاز باشد. افشین در هفته دوم اینبار در نقش پاسور تیمش ظاهر شد و دو پاس گل به نام خود کرد. در نهایت او برای سومین بازی فصل هم با ثبت یک گل دیگر، در مسیر برد تیمش ایفای نقش کرد تا محسن عاشوری روی بال‌های این ستاره جنوبی صدرنشین لیگ باقی بماند.

 

1660005

 

1660006

دیدگاه‌ها