کد خبر : 1789269 | 10 آبان 1400 ساعت 12:33 | 23.1K بازدید | 14 دیدگاه

اسدی: همه پشت زنوزی بایستیم و دلگرمش کنیم

درخواست کاپیتان سابق تراکتور از هواداران تبریزی

کاپیتان سابق تراکتور می‌گوید هواداران باید همچون گذشته پشت اقدامات محمدرضا زنوزی باشند و کاری کنند که او دلگرم بماند.

درخواست کاپیتان سابق تراکتور از هواداران تبریزی

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم تراکتور در رقابت های لیگ برتر بیست و یکم بیان کرد: تراکتور روزهای سختی را پشت سر گذاشته و فکر می‌کنم باید به مجموعه مدیریتی باشگاه باید زمان بدهیم تا بتوانند همه امور را رتق و فتق کنند. همانطور که می‌دانید که آقای زنوزی با وجود تمام مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اما از هزینه شخصی اش برای تیم خرج کرده و در این 3 سال با وجود همه ناملایمتی ها تیم را دندان گرفته است. 


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: در 3 سال گذشته همه شاهد بودند که چقدر نفرات سرشناس با تراکتور قرارداد بستند و در این تیم حضور یافتند. اینها نشان می‌دهد که آقای زنوزی از روز اول به دنبال نتیجه گرفتن و موفقیت با تراکتور بوده است، اما مسائلی پیش آمده که اجازه نداده ایشان به هدفی که داشتند برسند.


کاپیتان سابق تراکتور با اشاره به اتفاقاتی که برخی اطرافیان زنوزی برای او رقم زدند، تاکید کرد: آقای زنوزی به خاطر مشغله های کاری ای که داشتند و دارند و طبیعی است نتوانند تمام ذهن خود را روی فوتبال بگذارند. در این شرایط اطرافیان و مدیرانی که منصوب می‌کنند باید امور را جلو می‌بردند اما متاسفانه افرادی بودند که کارشکنی کردند و مشاوره ها و اقدامات غلطی داشتند. این افراد کارهایی که در شان تراکتور بزرگ باشد را انجام ندادند و وضعیت به اینی که هست رسید.

 


اسدی افزود: با همه این مسائل بزرگی مردی مثل زنوزی آنجا مشخص می‌شود که با همه مسائل او خودش را کنار نکشید و دنبال باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی رفت و موفق به این کار هم شد. زنوزی با شهامت از جیب خودش برای فوتبال تبریز و آذربایجان هزینه کرد و فکر می‌کنم باید همه مردم آذربایجان قدردان او باشند. در چنین شرایطی وظیفه همه ما است که با دلگرم کردن زنوزی کمک کنیم تا او مثل همه روزهای موفقش در تراکتورهم به آنچه در ذهن داشت برسد. 


او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من اگر صحبتی انجام می‌دهم به عنوان یک هوادار این چیزها را می‌گویم. همه ما دوست داریم تیم بزرگ تراکتور به موفقیت برسد و فکر می‌کنم در شرایط کنونی هواداران باید پشت زنوزی باشند و همه به ایشان کمک کنیم تا بتواند به عنوان مالک باشگاه روزهای بهتری را برای باشگاه محبوب مان رقم بزند. 


اسدی درباره شرایط کنونی تراکتور افزود: من شک ندارم با درایت مالک باشگاه اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. امسال تیم پوست انداخته و زمان می‌برد تا شرایط به خوبی گذشته برگردد. جوانگرایی انجام شده و باید فرصت بدهیم. انشاالله تراکتور محبوب ما در آینده شرایط بهتری هم پیدا خواهد کرد.


او که به تازگی کلاس مربیگری درجه A آسیا را پشت سر گذاشته درباره شرایط فوتبالی اش گفت: واقعیت این است که بعد از سرمربیگری تیم عقاب تهران مدتی تصمیم گرفتم به ارتقای دانش مربیگری ام بپردازم و مطالعاتم را بیشتر کنم. پیشنهادهایی در این خصوص وجود دارد اما هنوز تصمیم نگرفتم اما به زودی انشاالله دوباره به فوتبال برخواهم گشت.

دیدگاه‌ها