کد خبر : 1789277 | 10 آبان 1400 ساعت 13:00 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

شهربابکی‌ها امیدوار به کشیدن ترمز خیبر خرم آباد

مس شهربابک طی دو بازی اخیر خود نتوانسته شرایط خوبی را دنبال کند و با دو شکست کار را به پایان رسانده است.

شهربابکی‌ها امیدوار به کشیدن ترمز خیبر خرم آباد

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی سرمربی مس شهربابک که توانسته بود این تیم را با اختلاف امتیازی جالب توجه به لیگ دسته اول برساند، علیرغم پیش‌بینی‌هایی که داشتند طی دو بازی اخیر شرایط بر وفق مراد آنها پیش نرفته و با دو شکست برابر مس کرمان و خوشه طلایی، جایگاه خوبی را دنبال نمی‌کنند.

شهربابکی‌ها که علیرغم صعود نتوانسته‌اند حمایت‌های لازم استانی را متوجه خود ببینند و مشکلات مربوط به هتل باعث شده تا با تصمیم سازمان لیگ بازی‌های خانگی‌شان در خارج از این شهر برگزار شود، در شرایطی این هفته برابر خیبر خرم آباد قرار خواهند گرفت که حریف با دستیابی به سه برد و صدرنشینی، امید زیادی دارد تا از این بازی نیز دست پر خارج شده و بتواند حضورش در صدر را تداوم بخشد. تقابل محسن عاشوری و وحید رضایی، بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس با نوع فوتبال متفاوتی که دنبال می‌کنند، قطعا می‌تواند یکی از دیدارهای جذاب هفته چهارم را شکل دهد. 

مس شهربابک بعد از اینکه حریفش در هفته ابتدایی لیگ به دلیل مشکلات ثبت بازیکنانش نتوانست برابر آنها حاضر شود، با دستیابی به سه امتیاز این جدال در ادامه برابر مس کرمان دربی کرمان را برگزار کرد که علیرغم نمایش موفقی که شاگردان وحید رضایی به جا گذاشتند، مقهور تجربه حریف شدند و بازی را برابر شاگردان فرزاد حسین خانی با یک گل واگذار کردند. این در حالی بود که شهربابکی‌ها اعتقاد داشتند داور در این بازی از اعلام یک خطای پنالتی به سود آنها چشم پوشی کرده است. آنها این هفته نیز در شرایطی که برابر خوشه طلایی موفق شدند از حریف پیش بیفتند، در ادامه بار دیگر شرایط طبق پیش‌بینی آنها پیش نرفت تا حریف با یک کامبک نتیجه را به سود خود تمام کند.

اکنون وحید رضایی که روزهای خوبی را در داماش گیلان پشت سر گذاشته بود و در بازگشت به لیگ آزادگان امیدوار بود با مس شهربابک نگاه‌ها را به سمت خود و تیمش جلب کند، امیدوار است برابر خیبر خرم آباد با دستیابی به اولین برد رسمی در این فصل، شرایط را به کام شهربابکی‌ها کند. تیمی که علیرغم هواداران مشتاقی که در اختیار دارد، به دلیل مشکلات استانی نتوانسته میزبانی را از آن خود کند و مجبور است در استادیومی دیگر از خیبر میزبانی کند.

نویسنده: امیر تاجیک 

دیدگاه‌ها