کد خبر : 1789299 | 10 آبان 1400 ساعت 15:10 | 31.3K بازدید | 6 دیدگاه

خوشحالم سرجی بارخوان اینجاست

از بازگشت به بارسا مطمئن بودم، دینامو را می‌بریم

اریک گارسیا مدافع بارسا ایمان دارد که فردا در کیف قادر به شکست دینامو خواهند بود.

از بازگشت به بارسا مطمئن بودم، دینامو را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در یک بازی فینال گونه در زمین دیناموکیف به میدان خواهد رفت. در این بازی بارسا باید سه امتیاز را کسب کند در غیر این صورت شانسش برای صعود به دور بعد بسیار کاهش خواهد یافت. در بازی رفت، بارسا توانست دینامو را با یک گل شکست دهد و فردا با سرجی بارخوان مربی موقت خود در کیف کار دشواری خواهد داشت.

بارسا پس از بایرن و بنفیکا تیم دوم گروه است.

 

 

1660060

 

 

اریک گارسیا مدافع ملی پوش جوان بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« همه از اهمیت این بازی مطلعیم. در شرایط بد جوی به میدان خواهیم رفت و سفری طولانی نیز داریم. باید به خصوص از لحاظ ذهنی آماده باشیم. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و تا الان نتوانسته ایم نتایجی قابل قبول کسب کنیم ولی بازی فردا را باید حتما ببریم تا شانس صعود به خودمان بستگی داشته باشد.»

 

پیوستن به بارسا از سیتی:« اطمینان داشتم که پس از سیتی باید به بارسا ملحق شوم. حتی با وجود جدایی مسی باور داشتم که باید به بارسا برگردم. من محصول لاماسیا هستم و رویایم بازی برای تیم اول باشگاه بود.»

 

وضعیت بد دفاعی بارسا:« مسلما اگر بتوانیم کلین شیت کنیم، همه چیز بهتر خواهد شد و هدف من و دیگر مدافعان نیز چیزی جز کمک به تیم نیست. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم. در ابتدای فصل کمی شرایط برایم سخت بود ولی حالا همه چیز بهتر شده است. روز به روز پیشرفت می کنم و اعتماد به نفسم نیز بیشتر شده است. انتقادات را درک می کنم ومطمئن باشید، اولین منتقد خودمان هستیم.»

 

 

1660059

 

 

اخراج کومان و آمدن سرجی بارخوان:« خیلی خوشحالیم که سرجی بارخوان اینجاست. نسبت به شرایط آگاهیم و اطمینان دارم که با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتر، نتایج خوب از راه خواهند رسید.»

 

شانس صعود:« وضعیت مان پس از برتری در بازی رفت بر دینامو بهتر شد و اگر فردا هم برنده شویم، همه چیز به خودمان بستگی خواهد داشت. گروه سختی داریم ولی صعود خواهیم کرد.»

 

تفاوت لالیگا و لیگ برتر:« لیگ انگلیس فیزیکی تر است و توقف در بازی ها بسیار کم است ولی در لالیگا تیم ها بیشتر روی کنترل توپ و میدان تمرکز دارند.»

دیدگاه‌ها