کد خبر : 1789301 | 10 آبان 1400 ساعت 15:38 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

فقط یک راه داریم؛ پیروزی

سرجی: هزار مربی دوست دارند جای من در بارسا باشند

سرجی بارخوان فردا در کیف باید بارسلونا را به پیروزی برساند تا تیمش شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را داشته باشد. او می گوید اعتماد به نفس بالایی دارد.

سرجی: هزار مربی دوست دارند جای من در بارسا باشند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از سه بازی اول خود در دور گروهی لیگ قهرمانان دو شکست برابر بایرن و بنفیکا را تجربه کرده و توانست دیناموکیف را مغلوب کند، فردا در کیف میهمان حریف اوکراینی است و برایش یک بازی مرگ و زندگی محسوب می شود. بارسا اگر برنده شود، شانس صعودش بالا خواهد رفت.

 

 

1660064

 

 

این برای دومین بار است که سرجی بارخوان روی نیمکت بارسا حاضر خواهد بود. او در اولین بازی نتوانست تیمش را برابر آلاوس به پیروزی هدایت کند.

سرجی در مورد بازی فردا گفت:« افتخار می کنم در یک بازی لیگ قهرمانان هدایت بارسا را برعهده خواهم داشت. من قبلا به عنوان بازیکن در لیگ قهرمانان به میدان رفته ام. بازیکنان بارسا به فشارها عادت دارند و بازی برابر دینامو هم یک دیدار خاص است. همه چیز در دست ماست و باید حتما برنده شویم تا شانس صعود داشته باشیم. بارسا اصولا در هر بازی محکوم به پیروزی است حتی الان که در شرایط بدی به سر می بریم. باید ضرب شستی به رقبا نشان دهیم و مطمئنم با یک برد، روحیه تیم زیر و رو خواهد شد.»

 

فهرست بارسا:« خوشبختانه آنسو فاتی، سرجی روبرتو، عثمان دمبله و فرانکی دی یونگ به این بازی رسیده اند. فردا همه شانس بازی دارند ولی از حالا ترکیب مشخص نیست.»

 

 

1660063

 

 

وضعیت تیم:« زمان زیادی برای ریکاوری و تمرین نداشته ایم ولی بازیکنان در تمرین خوب و جدی کار کرده اند. تیم باکیفیتی داریم و همه نیز از اهمیت سه امتیاز بازی فردا آگاهند.»

 

پایبند بودن به فلسفه بارسا:« باید با سبک خودمان بازی کنیم. تیمی متحد و منسجم که توپ و میدان را در کنترل داشته باشد. به دنبال فضاهای خالی باشد و به حریف ضربه بزند. این به ما شادی خواهد بخشید. زمان زیادی برای تمرین دادن بازیکنان نداشته ام و باید بگویم که مربیگری با بازیکن بودن، کاملا متفاوت است.

در تیم بازیکنانی جوان و با تجربه داریم و تلفیقی خوب از هر دو نسل را شاهد هستیم. در این 4 روز سعی کرده ام تجربیاتم را تا جایی که می توانم به تیم انتقال بدهم.»

 

 

1659636

 

 

مربیگری در بدترین مقطع ممکن:« خیر، 1000 مربی دوست دارند الان جای من در بارسلونا باشند. فردا یک هدف داریم و آن هم پیروزی است و برای موفقیت بارسا هر کاری در توانم باشد انجام خواهم داد.»

دیدگاه‌ها