کد خبر : 1789332 | 10 آبان 1400 ساعت 18:05 | 28.7K بازدید | 20 دیدگاه

نقی زاده در قامت یک ستاره در اراک؛

گلی که برای شکست پرسپولیس کافی بود (عکس)

خرید جدید آلومینیوم اراک موفق شد یک گل شیرین و سه امتیازی برای تیمش به ثمر برساند.

گلی که برای شکست پرسپولیس کافی بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، علیرضا نقی زاده بعد از اینکه مس رفسنجان را در پایان لیگ بیست و یکم ترک کرد راهی تراکتور شد اما بعد از چند هفته و با توجه به تداوم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، تصمیم به ترک تبریز و حضور در اراک گرفت؛ به این ترتیب او با آلومینیوم اراک پای به لیگ بیست و یکم گذاشت تا زیر نظر رسول خطیبی کار کند.

 

نقی زاده خیلی زود توانست خود را در ترکیب تیم جدیدش وفق داده و به مهره ای موثر در آلومینیوم تبدیل شود؛ مهره موثری که با گلزنی در بازی حساس امروز در قامت یک ستاره ظاهر شد.

 

علیرضا نقی زاده هفته گذشته زننده یکی از سه گل تیمش در بازی با فولاد بود و امروز هم توانست دروازه پرسپولیس را باز کند؛ آلومینیوم با همین تک گل صاحب هر سه امتیاز بازی خانگی امروز شد تا برای دومین فصل پیاپی پرسپولیس را بدون امتیاز راهی خانه کند.

 

ستاره آلومینیوم در دقیقه 63 با یک شوت غافلگیر کننده در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس، تیرک دروازه لک را لرزاند تا حسرت اراکی ها را برانگیزد اما تنها دو دقیقه بعد روی پاس زیبای علی نژاد و در موقعیت تک به تک با حامد لک توانست توپ را به دور از دستان دروازه بان پرسپولیس راهی دروازه کند.

 


با تکرار گلزنی هفته گذشته که بدون شک از اهمیت بیشتر بالاتر بود، علیرضا نقی زاده در همان روزهای نخست حضورش در اراک توانست به ستاره محبوب هواداران آلومینیوم تبدیل شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها