کد خبر : 1789338 | 10 آبان 1400 ساعت 18:20 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

برای موفقیت شانس هم نیاز دارید؛

توخل: از اخراج از PSG خوشحال نشدم!

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در مورد اخراج سال گذشته از پاری سن ژرمن و حضور در این باشگاه صحبت کرد.

توخل: از اخراج از PSG خوشحال نشدم!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل و تنها چند ماه بعد از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، توماس توخل از پاری سن ژرمن اخراج شده و در ادامه هدایت چلسی را به عهده گرفت تا در پایان فصل این بار فتح لیگ قهرمانان را تجربه کند. حالا و در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مالمو، توماس توخل در مورد این بازی و البته دوران حضور در چلسی صحبت کرده است.

 

توماس توخل گفت: "ما در شرایط خوبی قرار داشته و می دانیم که برای کسب نتایج خوب در چنین دیدارهایی چه چیزی لازم است، پس برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم. در عین حال باید استانداردهایی برای هر مسابقه تعیین کنیم، پس در بازی فردا دوباره از صفر شروع می کنیم.

 

1660104

 

این پنجمین یا ششمین بازی متوالی است که در آن چلسی به عنوان بخت اول کسب پیروزی در نظر گرفته می‌شود و من دوست دارم ببینم تیمم این شرایط را چگونه ارزیابی می‌کند. شاید مالمو به یک عملکرد فوق العاده نیاز داشته باشد و آنها برای این کار آماده خواهند شد. هر تیمی در این دیدار باید به دنبال ارائه نمایشی درخشان باشد، بنابراین باید آماده، متواضع و با احترام بازی کنیم، زیرا هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد."

 

اخراج فصل گذشته از پاری سن ژرمن: "شما به کمی شانس هم نیاز دارید و نمی توانید تنها با برنامه ریزی و تلاش فراوان قهرمان لیگ قهرمانان شوید. هدف این است که هر روز و هر مسابقه بهتر شده و هرگز از پیشرفت دست نکشیم.

 

1574451

 

من از اخراج شدن خوشحال نشدم، زیرا برنامه های بزرگی برای لیگ قهرمانان اروپا و بردن دوباره لیگ در پاری سن ژرمن داشتم. اما چند هفته بعد فرصت بزرگی پیش آمد و میل من به موفقیت در این ماجراجویی بزرگ تر از ترس برای بستن یک قرارداد 18 ماهه بود."

 

احتمال حضور آنتونیو کونته در تاتنهام: "امروز به من خبر رسید که یکی از همکارانم نونو اسپریتو از سمت خود اخراج شده است و شنیدن این خبر هرگز خوشایند نیست. اما در مورد تصمیم هیچ باشگاه دیگری درباره استخدام سرمربی جدید اظهار نظر نکرده و در این مورد صحبت نمی کنم."

دیدگاه‌ها