کد خبر : 1789346 | 10 آبان 1400 ساعت 19:16 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

باید روی خودمان تمرکز کنیم؛

چیلول: چلسی به این دلیل تیم موفقی است

بن چیلول، مدافع جوان چلسی مدعی شد در این تیم مدافعان نیز باید در بخش هجومی شرکت کنند.

چیلول: چلسی به این دلیل تیم موفقی است

به گزارش "ورزش سه"، بن چیلول در این فصل عملکرد درحشانی در امر گلزنی داشته و علیرغم بازی در خط دفاعی بهترین گلزن این تیم تا این مقطع لقب گرفته است. حالا و در آستانه دیدار مقابل مالمو در لیگ قهرمانان، بن چیلول در کنفرانس خبری شرکت کرد و مدعی شد قرار نیست همه بازیکنان هر هفته در ترکیب ثابت چلسی قرار بگیرند.

 

بن چیلول گفت: "توماس توخل به ما می گوید که با هم حمله و دفاع کنیم. بنابراین او از مدافعان می خواهد که در امر گلزنی شرکت کرده و از مهاجمان می خواهد که در بخش دفاعی تلاش کنند و به همین دلیل ما تیم موفقی هستیم. ما در هر مسابقه تشنه کسب موفقیت بوده و از بردهای با اختلاف یک یا دو گل راضی نیستیم.

 

1660121

 

ماه گذشته توانستم با چند باز گلزنی به تیم کمک کنم. اولین گلم را برای تیم ملی انگلیس نیز به ثمر رساندم که احساس فوق العاده ای بود. این بخشی از سبک بازی من است که زیر نظر سرمربی تیم بهتر شده است. وقتی در تیمی مثل چلسی بازی کرده و 25 بازیکن در رختکن دارید، باید بدانید که قرار نیست در هر مسابقه بازی کنید و فقط باید اطمینان داشته باشید که آماده هستید.

 

احتمال تکرار قهرمانی در اروپا؟ تیم های زیادی تقویت شده اند و کیفیت آنها هر فصل در حال بهبود است. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که روی خودمان تمرکز کنیم و اگر در تمرینات سخت کار کرده و تشنه موفقیت باشیم، مطمئن هستیم که می توانیم جام های بیشتری کسب کنیم.

 

درخشش محمد صلاح و احتمال بردن توپ طلا؟ محمد صلاح بازیکنی آماده و درخشان است، اما بازیکنان بزرگی نیز در تیم ما حضور دارند. جورجینیو تقریبا تمامی عناوین ممکن را کسب کرده و انگولو کانته نیز فوق العاده است."

دیدگاه‌ها