کد خبر : 1789354 | 10 آبان 1400 ساعت 19:49 | 23.4K بازدید | 16 دیدگاه

لیونل مسی دیدار با لایپزیش را از دست داد

به نظر می رسد لیونل مسی را باید مهم ترین غایب پاری سن ژرمن در دیدار مقابل لایپزیش توصیف کرد.

لیونل مسی دیدار با لایپزیش را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه شب و در دیداری دشوار در آلمان به مصاف لایپزیش می رود و شرایط دو ستاره بزرگ این تیم در خط حمله در روزهای اخیر نامشخص بوده است. کیلیان امباپه تقریبا پس از یک هفته غیبت به تمرینات بازگشته و این ستاره فرانسوی قادر است در دیدار پاری سن ژرمن مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان حاضر شود.

 

1658202

 

اما شرایط برای لیونل مسی متفاوت است و طبق ادعای RMC SPORT، این ستاره آرژانتینی در دیدار مقابل لایپزیش غایب بوده و همراه کاروان پاری سن ژرمن به آلمان سفر نخواهد کرد. لیونل مسی در دیدار این هفته تیمش مقابل لیل نیز بازی نکرد و به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند.

 

مصدومیت لیونل مسی عضلانی عنوان شده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه زمانی شاهد بازگشت او به ترکیب اصلی خواهیم بود. شماره 30 جدید پاری سن ژرمن در این فصل لیگ قهرمانان نمایش درخشانی داشته و در سه دیدار ابتدایی سه بار موفق به گلزنی شده است. پی اس جی در حال حاضر با کسب هفت امتیاز در صدر گروه دشوار خود قرار داشته و برتری در آلمان مقابل لایپزیش مسیر صعود این تیم به دور حذفی را هموار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها