کد خبر : 1789526 | 11 آبان 1400 ساعت 13:46 | 17K بازدید | 27 دیدگاه

غیبت مسی در فهرست PSG برای دیدار با لایپزیش

مصدومیت لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، جدی‌تر از آنچه که گفته می‌شد به نظر می‌رسد.

غیبت مسی در فهرست PSG برای دیدار با لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و لایپزیش چهارشنبه شب اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند اما تیم فرانسوی غایبی بزرگ در این بازی دارد.

فهرست 21 نفره مائوریسیو پوچتینو برای این دیدار اعلام شد و نامی از لیونل مسی در بین بازیکنانی که با پی اس جی به آلمان خواهند رفت دیده نمی‌شود. این در حالی است که سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن پس از پیروزی 1-2 برابر لیل مدعی شده بود که مصدومیت این بازیکن جدی نیست و او در بازی برابر لایپزیش حاضر خواهد بود.

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای غیبت مسی به دلیل مصدومیت را تایید کرده است. در این بیانیه آمده:« لئو مسی به دلیل احساس ناراحتی از ناحیه همسترینگ پای چپ و مشکل زانو در این بازی حاضر نیست.»

 

1657739

 

با این حال زمان مشخصی برای بهبود شرایط این ستاره آرژانتینی مشخص نشده اما گفته می‌شود که او چند بازی آینده تیمش را در لیگ فرانسه از دست خواهدداد.

بعضی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که مسی از زمان حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در ماه سپتامبر در زانویش احساس درد داشته و حالا برای پیشبرد روند درمانش به اسپانیا سفر کرده است.

به نظر می‌رسد که این بازیکن دیدار روز شنبه پی اس جی برابر بوردو را نیز از دست خواهد داد و احتمال دارد که در وقفه دیدارهای ملی در ماه نوامبر برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی نیز به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشود.

غیبت مسی در بازی برابر لایپزیش می‌تواند ضربه بدی برای پاری سن ژرمن و پوچتینو باشد، چرا که این بازیکن از زمان حضورش در این تیم عملکرد درخشانی را در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته است.

دیدگاه‌ها