کد خبر : 1789360 | 10 آبان 1400 ساعت 20:13 | 19.6K بازدید | 14 دیدگاه

می توانستیم با تعداد گل بیشتری ببریم؛

خطیبی: پرسپولیسی‌ها به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند

سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که تیمش هنوز در ابتدای مسیر قرار دارد و شاگردانش نباید مغرور شوند:

خطیبی: پرسپولیسی‌ها به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم بعد از کسب پیروزی سه بر صفر در خانه فولاد امشب هم موفق شد پرسپولیس را در اراک با یک گل شکست دهد. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

 

هواداران پرسپولیس هم به ما نمره قبولی می دهند


اول به بازیکنان و مجموعه آلومینیوم تبریک می گویم. به خاطر اینکه ما یکدل بودیم و بچه ها همگی این موارد را رعایت کرده و برای یکدیگر تلاش می کنند. یک تبریک هم به مردم و هواداران اراک می گویم که ما را همه جوره حمایت می کنند. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشند. کسانی که بازی را دیدند نمره قبولی را به آلومینیوم می دهند. با تمام احترامی که به تیم پرسپولیس قائلم، هواداران این تیم هم نمره قبولی را به ما می دهند. من قول داده بود که یک از نظر فوتبالی یک بازی زیبا را از آلومینیوم ببینید. الحمدالله هم فوتبال زیبایی ارائه کردیم و در کنار آن برد را هم کسب کردیم که من از این اتفاق خوشحال هستم.

 

می توانستیم با تعداد گل بیشتری بازی را ببریم 


شکل دفاعی تیم ما در این سه بازی واقعا راضی کننده بود. تنها تیمی هستیم که از نظر شکل دفاعی کاملا تا این بازی نمونه بودیم. به جرات می توانم بگویم که آلومینیوم بهترین شکل دفاعی لیگ را دارد. از بچه ها بابت این مساله تشکر می کنم که مسائل تاکتیکی را مو به مو انجام دادند و موقعیت آنچنانی به پرسپولیس ندادند. می توانستیم با تعداد گل بیشتری بازی را ببریم ولی همین که سه امتیاز گرفتیم خدا را شکر می کنیم. این روند را باید ادامه بدهیم.


یکی از بهترین بازی های آلومینیوم را دیدیم


از نظر تاکتیکی، نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و اجازه بازیسازی و موقعیت سازی به آنها ندادیم. در کنار این کار برای خودمان موقعیت سازی کردیم و این فوق العاده بود. یکی از بهترین بازی های آلومینیوم را در این یک سال و نیم حضورش در لیگ برتر شاهد بودیم. از این بابت خوشحالم که تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده و انشالله این روند را با حمایت هواداران ادامه دهیم. از مدیریت باشگاه هم تشکر می کنم که همه جوره پشت ما بودند.

 

انتظارات را بالا نبرید؛ هنوز کاری نکردیم


خطیبی در واکنش به این سوال که تیمش چقدر شانس کسب سهمیه دارد: انتظارات را بالا نبرید. ما هنوز کاری نکردیم. با این که تا این لحظه خوب کار کردیم و دو برد متوالی داشتیم هنوز ایراداتی داریم. تیمی که می خواهد آسیایی شود باید همه ایرادات خود را رفع کند. به دنبال رفع این ایرادات در هفته های آتی هستیم تا تیم کامل تری شویم. هدف ما نیمه بالای جدول است و خواهشم این است که انتظارات را بالا نبرید. یک تیم آسیایی باید ساختار قوی داشته باشد. ما آن ساختار را باید فراهم کنیم که خوشبختانه هیئت مدیره در این موضوع همکاری های لازم را می کند. 

 

هیچ وقت به وقت تلف کردن نمی اندیشم


این که بلند پرواز باشیم خیلی عالی است. من خودم در مربیگری بلند پروازم ولی فردا اگر آسیایی هم شویم و ساختار لازم را نداشته باشیم نمی توانیم در مسابقات شرکت کنیم. بحث آسیا را نباید الان بکنیم. تلاش مان را بیشتر می کنیم و انشالله به کمک کارخانه و هیئت مدیره باشگاه بخش ساختاری تا پایان فصل حل می شود. ما فوتبال خیلی زیبایی به نمایش گذاشتیم. اگر به تعویض هایمان نگاه کنید می بینید که تهاجمی بودند چون می خواستیم که تهاجمی بازی کنیم. در ذهن و فکرم هم به وقت تلف کردن نمی اندیشم و دوست دارم که تیمم حتی اگر یک روز می بازد، بازی زیبایی به نمایش بگذارد.

 

تا فردا فرصت خوشحالی داریم


در طول تمرینات آنالیزهای لازم را به بازیکنان گوشزد کردیم. امروز برای برد پرسپولیس خوشحالی می کنیم و از فردا ریکاوری می کنیم تا برای بازی بعد آماده شویم. هنوز هفته سوم است و کلی کار داریم که تا پایان فصل باید انجام دهیم. به بچه ها هم گفتم که غرور کمر آدم را می شکند. سعی می کنیم خوشحالی خودمان را فردا تمام کنیم و به رفع ایرادات تیم بپردازیم.

 

خطیبی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت بازیکنان تیمش گفت: این که بگویم بازیکن نیاز نداریم دروغ است ولی سعی می کنیم که تا نیم فصل ادامه دهیم و در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن جدید به خدمت بگیریم.

دیدگاه‌ها