کد خبر : 1789366 | 10 آبان 1400 ساعت 20:25 | 25.4K بازدید | 38 دیدگاه

تعویضهای پرسپولیس؛ تدافعی یا انتحاری؟ (عکس)

یحیی از پنج تعویض خود سه مدافع به بازی فرستاد و نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته‌ای که با برد سپاهان و استقلال شروع شده بود نتوانست هیچ امتیازی بگیرد تا بهترین نتیجه ممکن برای رقبای قرمزها رقم بخورد. یحیی در شرایطی بازی را واگذار کرد که تعویض‌هایش نیز کمکی به بازگرداندن نتیجه بازی نکردند.

 

گل محمدی ابتدا دو مهاجم را بیرون کشید و یک مدافع و یک مهاجم را به بازی فرستاد! اتفاقی که باعث شد از ابتدای نیمه دوم دو مهاجم اصلی پرسپولیس یعنی آل کثیر و عبدی روی نیمکت بنشینند و امیری که نیمه اول در پست دفاع چپ بازی کرده بود در ۴۵دقیقه دوم زوج هجومی پرسپولیس را کنار حامد پاکدل تشکیل داد.

 

در شرایطی که پرسپولیس نتوانست با زوج هجومی جدیدش حملات خوبی را ترتیب دهد، آلومینیوم به گل رسید تا پرسپولیس بیش از پیش نیازمند تعویض هجومی باشد اما هیچ مهاجمی روی نیمکت ننشسته بود تا یحیی دست به دامن مدافعانش شود!

 

 

رضا دهقانی هافبک جدید سرخ‌ها به جای پهلوان به بازی رفت و پس از آن در شش دقیقه پایانی شیری و ابراهیمی به بازی رفتند. عجیب است اما یحیی به علیرضا ابراهیمی که مدافع آخر است وظیفه گل‌زنی سپرده بود و او در یک صحنه رو سانتر امیری به سمت دروازه حریف با ضربه سر شوت زد که از این حیث آمارش بهتر از مهاجمین قرمزها شد! نیاز پرسپولیس به یک مهاجم شش دانگ و آماده که یحیی پیش تر از او به عنوان "بازیکن کار در بیار" یاد کرده بود بیش از هر وقتی احساس شد و باید دید در نهایت پرسپولیس می‌تواند یک جای خالی خود را با خرید مهاجم تراز اول پر کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها