کد خبر : 1789370 | 10 آبان 1400 ساعت 20:39 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: دنبال همین گریزمان بودیم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از عملکرد آنتوان گریزمان در جریان پیروزی مقابل رئال بتیس رضایت دارد.

سیمئونه: دنبال همین گریزمان بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان بعد از جدایی پرحاشیه از بارسلونا و در روزهای ابتدایی بازگشت به اتلتیکومادرید نمایش چندان خوبی نداشت و مورد انتقادات زیادی نیز قرار گرفت. اما این ستاره فرانسوی در هفته های اخیر چه در لالیگا و چه لیگ قهرمانان از بهترین بازیکنان روخی بلانکوس بوده و دیگو سیمئونه نیز بعد از برتری 0-3 تیمش مقابل بتیس مدعی شد آنتوان گریزمان به بازیکن درخشان گذشته تبدیل شده است.

 

1650133

 

دیگو سیمئونه گفت: "با نگاهی به بازی مقابل رئال بتیس متوجه می شویم آنتوان گریزمان در حال طی کردن روند معمول خود است. تلاش فراوان، اصرار و سماجت، جستجوی موقعیت‌های گلزنی، فرصت یابی، داشتن موقعیت‌ گلزنی چیزی بود که در بازی گریزمان دیدیم. من فکر می‌کنم این همان کیفیتی است که ما به دنبال یافتن آن بودیم و گریزمان در مسیر تلاش برای کمک به تیم حرکت می کند.

 

عملکرد رودریگو دی پائول در بدو ورود به اتلتیکومادرید؟ او با اشتیاق فراوان وارد رختکن تیم شده و از همان ابتدا قصد داشت همه توانایی های خود را نشان دهد. رودریگو دی پائول خیلی خوب وارد گروه بازیکنان شد و برای تیم بسیار مهم است. ما علاقمندیم همیشه نمایش دی پائول مثل بازی مقابل بتیس باشد. هواداران او را به خاطر بازی فوق العاده ای که انجام داد ستایش کردند و ما نمی توانیم رودریگوی دیگری را تصور کنیم."

دیدگاه‌ها