کد خبر : 1789402 | 10 آبان 1400 ساعت 22:26 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

برای ترمیم تیممان جلو خواهیم رفت؛

ربیعی: نتوانستیم از هیجان فوتبال جلوگیری کنیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید که روی بهتر بازی به نفع فولاد چرخید و آنها پیروز شدند.

ربیعی: نتوانستیم از هیجان فوتبال جلوگیری کنیم

به گزارش ورزش سه، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی با فولاد اظهار داشت: به تیم فولاد خوزستان خسته نباشید و تبریک می‌گویم و در رابطه با بازی هم فکر می‌کنم با توجه به شناختی که از شرایط تیم فولاد خوزستان هدف گذاری ما برای ابتدای بازی این بود که در ۱۵-۲۰ دقیقه اول شرایط بازی را کاملا به کنترل خودمان در بیاوریم.

 

او ادامه داد: پنج دقیقه اول اینطور نبود اما بعد از آن نسبتا توانستیم آن مدار نظمی که مدنظر بود و تعداد پاس های متوالی را داشته باشیم تا بتوانیم شرایط بازی را کنترل کنیم. در این نوع بازی ها گل اول خیلی مهم است چون شما بازی را کنترلی جلو می‌بری و می‌خواهی از هیجان تیم حریف جلوگیری کنی. 

 

سرمربی مس رفسنجان درخصوص گل اولی که این تیم دریافت کرد توضیح داد: متاسفانه در گل اول یک اشتباه بد داشتیم و این هم طبیعی است. مجید نصیری بازیکن بسیار خوب و جوان است و قطعا پای اشتباهات بازیکنان جوان می‌ایستم. 

 

وی افزود: بازی که ۱-۰ می‌شود شرایط تغییر می‌کند. ما مجبور بودیم که بازی را به تساوی بکشانیم. در نیمه اول جلوتر بازی کردیم و یک موقعیت خطرناک هم در ضدحمله و با اشتباه از خط عقب تیممان به حریف دادیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و هنوز بازی جا نیفتاده بود که باز هم روی یک اشتباه گل خوردیم. شاید بدترین اتفاقاتی که در یک بازی می‌تواند رخ بدهد در این بازی گریبان ما را گرفت و بعد از آن دایره فشار را بیشتر کردیم که به گل رسیدیم. می‌شد که بهتر بازی کنیم اما انتهای بازی خیلی هیجان زده بازی کردند که اصلا برنامه کاری من به این شکل نیست و باید با حوصله و تمرکز بیشتر بازی کنیم.

 

ربیعی در پایان گفت: سال گذشته در یک مقطعی در رفسنجان با فولاد بازی کردیم و ما نیاز مبرم به آن پیروزی داشتیم و ما بردیم و امروز هم فولاد به این پیروزی احتیاج داشت و روی بهتر بازی برای آنها چرخید. نمی‌توانم از ضعف و اشتباهات خط دفاعی تیممان غافل بشوم. خیلی روز بدی داشتند و قطعا با جدیت با این مساله برخورد خواهم کرد و در جهت ترمیم آن جلو خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها