کد خبر : 1789486 | 11 آبان 1400 ساعت 11:43 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

او به این داور آلرژی دارد 

ساکت فقط توسط بنیادی فر اخراج می‌شود!

مدیرعامل تیم نساجی نسبت به اخراج سرمربی تیمش در جدال شب گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان واکنش نشان داد.

ساکت  فقط توسط  بنیادی فر اخراج می‌شود!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در جریان تقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران، ساکت الهامی سرمربی نساجی به دلیل اعتراضات پرشمار به داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد و پس از اخراج هم رفتارهای جنجالی از الهامی سر زد و به شدت از تصمیم داور بازی عصبانی بود.

 

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در توضیح این وضعیت گفت: یک بازی بسیار حساسی بود و پیروزی هر کدام از تیم‌ها، آن تیم را به صدر جدول نزدیک می‌کرد؛ این بازی اهمیت دوچندانی برای ما داشت چرا که پس از ناکامی در کسب 3 امتیاز مقابل پرسپولیس به رغم نمایش خوب، می‌خواستیم در مقابل گل‌گهر به 3 امتیاز برسیم.

 

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که داوران عزیز و گرانقدر می‌کشند که واقعا جزو باشرافت‌ترین افراد روی کره زمین هستند که به هر حال یک طرف قصه همیشه معترض است اما به این نکته باید اشاره کنم که در گذشته 3-4 نوبتی که آقای الهامی اخراج شدند، متاسفانه همگی‌شان از طرف آقای بنیادی‌فر بوده است.

 

1660162

 

سیف‌الله‌پور ادامه داد: آقای الهامی روزی که داوران را اعلام کردند، ضمن این‌که اشاره کنم که اساس باشگاه ما احترام به داوران بوده و هست، اما به هر حال مقداری آقای الهامی نسبت به قضیه آقای بنیادی‌فر آلرژی خاصی دارند و بعد از این‌که اسامی اعلام شد، ایشان نظرشان این بود که صحبت کنیم. به گواه اغلب دوستان تصویری که دوربین باشگاه نساجی گرفته می‌گویند پنالتی بوده است، ضمن این‌که ما نه داوریم و نه قصد قضاوت داریم. آقای الهامی بحث‌شان این بود که گفتند من قبلاً گفته بودم که آقای بنیادی‌فر به من حساس است ولی بازهم این را می‌گویم که با این‌حال من آخر بازی از آقای بنیادی‌فر و مرادی خسته نباشید و خداقوت گفتم.

 

مدیرعامل نساجی با حمایت از سرمربی تیمش گفت: باید مقداری هم حق را به ساکت الهامی بدهیم که دارد کار می‌کند و زحمت می‌کشد، داور مسابقه می‌توانست با آقای الهامی کمی بیشتر مراعات کند و مهربانانه‌تر برخورد کند؛ به دلیل حساسیت کار و دو تیم برای کسب 3 امتیاز داخل زمین آمده بودند و نبود تماشاگر باعث شده تا اگر صدای مربی بالاتر می‌رود، داوران واکنش بیشتری نشان بدهند! بازهم اعلام می‌کنم ما به هیچ عنوان قصد اعتراض و توهین به داوران را نداریم.

 

وی افزود: آقای الهامی اعتراض‌شان به من این بود که چرا اعتراض نکردیم، بحث‌شان هم همین مسئله بود که قبلا آقای موعود بنیادی‌فر ایشان را اخراج کرده است؛ تیم مقابل ما هم نسبت به انتخاب آقای بنیادی‌فر در گذشته اعتراضاتی داشتند اما این فوتبال تمام می‌شود و دوستی‌ها ادامه پیدا می‌کند. من درگیری بین سرپرست و سرمربی تیم را تکذیب می‌کنم و لطفا حساس روی این موضوع نشوید، فقط آقای کوچک‌زاده، آقای الهامی را به رختکن هدایت کرد.

 

ایزد سیف‌الله‌پور در واکنش به قرعه‌کشی انجام شده گفت: باید بیشتر درباره بهتر شدن شرایط فنی تیم‌مان صحبت کنیم، قرعه‌ای که به تیم افتاده در شروع لیگ دو بازی خارج از خانه مقابل پرسپولیس و گل‌گهر که باید به آن‌ها احترام بگذاریم چون تیم‌های خوب و مقتدری هستند، از طرفی اگر به آنالیز بازی‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که مالکیت نساجی نسبت به رقبا بیشتر هم بوده است. اتفاقاتی در بازی با گل‌گهر افتاد که نباید می‌افتاد اما در کل بحث این بود که داور مسابقه چرا که پنالتی را اعلام نکرد.

دیدگاه‌ها