کد خبر : 1789525 | 11 آبان 1400 ساعت 13:46 | 5.9K بازدید | 6 دیدگاه

خطیبی – آلومینیوم؛ در مسیر رویاهای بزرگ (عکس)

آلومینیوم با رسول خطیبی یک شروع خوب در لیگ برتر داشته و توانسته قهرمانان حذفی و لیگ را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم با رسول خطیبی لیگ برتری شد و با هدایت این مربی لیگ بیستم را شروع کرد. بعد از یک نوسان اولیه و قابل پیش بینی، خطیبی خیلی زود توانست تیمش را از زیر سایه در آورده و با چند برد بزرگ صاحب شخصیتی جدید کند. غلبه بر پرسپولیس و تراکتور اوج کار این مربی و شاگردانش در دور رفت فصل گذشته بود.

 

بعد از اینکه خطیبی به مدت یک نیم فصل از جمع اراکی ها جدا شده و در تراکتور حضور یافت، شاهد بازگشت این مربی به آلومینیوم پیش از شروع لیگ بیست و یکم بودیم. رسول که به واسطه لیگ برتری کردن آلومینیوم و کسب نتایج خوب در نیم فصل اول لیگ بیستم، محبوبیت بالایی در اراک دارد، کار خود را برای دومین فصل با این تیم در لیگ برتر شروع کرد و تا این لحظه خروجی اش بسیار خوب بوده است.

 

بعد از تساوی بدون گل در هفته اول، دو بازی سخت پیش روی آلومینیوم بود. این تیم باید مقابل قهرمانان جام حذفی و لیگ برتر به میدان می رفت؛ پیروزی در هر دو دیدار بدون دریافت گل، نشان داد که تیم خطیبی آمده تا چهره ای متفاوت در لیگ بیست و یکم به نمایش بگذارد. آنها 3-0 فولاد را شکست دادند و با یک گل نیز از سد پرسپولیس گذشتند.

 

 

 

 

خطیبی در نشست خبری پیش و پس از بازی با پرسپولیس از شخصیت جدید گفت که در حال ایجاد آن برای آلومینیوم است؛ شخصیتی که می تواند این تیم را به یکی از تیم های ثابت لیگ برتر در سال های آتی تبدیل کرده و رویاهای بزرگ هواداران اراکی را به حقیقت بدل کند.

دیدگاه‌ها