کد خبر : 1789532 | 11 آبان 1400 ساعت 14:37 | 29.1K بازدید | 13 دیدگاه

سرمربی دیناموکیف:

با بهترین مربی دنیا هم بارسا صعود نمی‌کند

میرکو لوچسکیو معتقد است بارسا احتمالا راهی دور بعد لیگ قهرمانان نخواهد شد.

با بهترین مربی دنیا هم بارسا صعود نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه شهر کیف، بارسلونا برابر دینامو به میدان خواهد رفت. دیداری که برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. بارسا دو بازی برابر بایرن و بنفیکا را شکست خورده ول موفق شد دینامو را در نوکمپ با یک گل شکست دهد. امشب در صورت پیروزی بر دینامو، امیدهای بارسا برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حفظ خواهد شد اما هر نتیجه ای غیر از برد، به ضرر دو تیم تمام می شود. دینامو هر سه بازی خود را در دور رفت شکست خورده است.

 

 

1543547

 

 

بارسا امشب سرجی بارخوان را به عنوان مربی موقت روی نیمکت می بیند و او پس از تساوی 1-1 شنبه شب مقابل آلاوس، به دنبال اولین پیروزی است. بارسا امشب جرارد پیکه و سرخیو آگوئرو را در اختیار ندارد.

میرکو لوچسکیو سرمربی باتجربه دینامو در مورد بازی امشب گفت:« بله، پیکه نیست ولی اریک گارسیا را دارند. آگوئرو نیست ولی ممفیس دیپای و آنسو فاتی بازی خواهند کرد که مهاجمان خوب و قدری هستند. واضح است که بارسا بدون مسی در مقطعی دشوار به سر می برد و عوض کردن این شرایط ساده نیست. سرجی بارخوان هم به عنوان مربی موقت نمی تواند معجزه کند. مهم نیست چه کسی مربی بارسا باشد، بهترین مربی دنیا هم در این فاصله زمانی اندک، نمی تواند بارسا را متحول کند.»

 

 

1659636

 

 

لوچسکیو ادامه داد:« شکست دادن بارسا الان ساده تر از سال های گذشته است ولی نباید فراموش کرد که بارسلونا همیشه بارسلوناست و همین حالا هم بازیکنانی باکیفیت دارد. هیچ بازیکنی از ما قیمتی مثل بازیکنان بارسا ندارد ولی تیمی منسجم هستیم و به دنبال شکست دادن بارسا. آنها می دانند که با تساوی ممکن است شانس صعود را از دست بدهند و به نظر من هم بنفیکا الان تیمی بهتر از بارسلوناست و شانس بیشتری نسبت به این تیم دارد. معتقدم شاید بارسلونا نتواند راهی دور بعد شود ولی هنوز نمی توان در این مورد نظر قطعی داد.»

 

دیدگاه‌ها