کد خبر : 1789562 | 11 آبان 1400 ساعت 16:32 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکنان آنها همگی درجه یک بودند؛

بشاگردی: بدشانس بودیم و به سپاهان باختیم

دروازه‌بان تیم هوادار اعتقاد دارد این تیم به زودی به شرایط ایده‌آل خود نزدیک می‌شود.

بشاگردی: بدشانس بودیم و به سپاهان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار  در دیدار با سپاهان می توانست یک امتیاز کسب کند اما باز هم متحمل شکست شد. مهرداد بشاگردی در این مورد به خبرنگار ما گفت: آقای عنایتی  از قبل برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این دیدار کرده بود و کاملا مشخص بود که ما برنامه داریم و حتی می توانستیم سپاهان مدعی را با موقعیت هایی که داشتیم شکست دهیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند و یک گل حریف در دقایق پایانی  درون دروازه ما جای گرفت. آقا رضا به بازیکنان جوانی که از سال گذشته در این تیم هستند میدان داد و آن ها خوب کار کردند و در آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید. بازیکنان سپاهان همگی درجه یک هستند و در فاز هجومی خوب کار می کنند و بازیکنان فرصت طلبی همانند شهباز زداده، رفیعی، حسینی،مغانلو و ... دارند که به کمک مدافعان توانستیم مهارشان کنیم ای کاش دروازه بسته می ماند که روز خوبمان تکمیل شود.

 

این بازیکن در مورد نیمکت نشینی اش در دو بازی ابتدایی لیگ عنوان کرد: صحبت در این باره کلیشه ای است. سرمربی تصمیم می گیرد با توجه به شرایط بازی و بازیکنانش به چه کسی بازی بدهد یا ندهد و من هم وظیفه دارم همیشه در اوج آمادگی باشم.

 

دروازه بان هوادار در مورد نتایج بد این تیم در سه هفته اخیر گفت: اگر بد بازی می کردیم و می باختیم فرق می کرد اما واقعا لایق شکست نبودیم، به خصوص در برابر استقلال و سپاهان که هر دو نیز مدعی هستند خیلی خوب کار کردیم و تمام کارشناسان نیز این موضوع را تایید می کنند. همیشه زمانی که تیمی از لیگ یک به لیگ برتر می آید زمان می برد به شرایط عادت کند.

 

بشاگردی  در مورد دیدار بعدی با شهرخودرو افزود: بازی با شهرخودرو برای هر دو تیم حیاتی است تا با به دست آوردن یک برد از شرایط سخت فاصله بگیرند. امیدوارم آن تیم ما باشیم.

دیدگاه‌ها