کد خبر : 1789576 | 11 آبان 1400 ساعت 17:08 | 44.3K بازدید | 4 دیدگاه

کارنامه ال چولو فوق العاده است؛

کلوپ: اگر می‌دانستم سمت سیمئونه نمی‌رفتم!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از دستاوردهای فصول اخیر دیگو سیمئونه پرداخته است.

کلوپ: اگر می‌دانستم سمت سیمئونه نمی‌رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه در پایان دیدار رفت اتلتیکو مادرید مقابل لیورپول با یورگن کلوپ دست نداده و البته مدعی شد هیچ وقت عادت ندارد بعد از اتمام مسابقه به سمت سرمربی حریف برود. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب لیورپول مقابل اتلتیکومادرید اذعان داشت اگر از این اخلاق سیمئونه خبر داشت، بعد از بازی به سراغ سرمربی اتلتیکو نمی رفت.

 

انتقادات از خط دفاعی لیورپول: "ما از نظر دفاعی تیمی فوق العاده و کامل نیستیم، این را خودمان پیش از این نیز می دانستیم و باید بهتر دفاع کنیم. برتری 5-0 مقابل یونایتد به این معنی نیست که ما کامل هستیم و تساوی 2-2 مقابل برایتون نیز به این معنا نیست که مشکلات بزرگی داریم.

 

1655443

 

بهترین راه دفاع در مقابل برایتون حفظ توپ است و مشکل من این بود. برایتون مستحق کسب امتیاز بود، اما ما باید به طور کلی بهتر دفاع کنیم. ما روی این موضوع کار می کنیم و بهتر است فردا شب این اتفاق رخ دهد، زیرا اتلتیکومادرید تیم بسیار خوبی است.

 

در داخل تیم در مورد گل های دریافتی صحبت کرده و به این نتیجه می رسیم هنگام باز شدن دروازه چیزی درست پیش نمی رود که باید روی این موضوع کار کرد. گاهی اوقات شما با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوید و برخی مواقع ما فوتبال را یک بازی پیچیده می‌بینیم.

 

شرایط به طور کلی خوب است، اما ما در جزئیات باید بهبود پیدا کنیم و این هدف است که روی آن کار می کنیم. برایتون از نقاط ضعف ما استفاده کرد و این خود گویای همه چیز بود، اما حالا ما به روشی متفاوت برای بازی فردا شب آماده می شویم و وظیفه هر بازیکنی مشخص خواهد بود."

 

پیروزی دیدار رفت مقابل اتلتیکومادرید: "آن دیدار شامل بخش های مختلف و متفاوتی بود. من فکر می‌کنم ما بازی را واقعا خوب شروع کردیم، گل‌های فوق العاده به ثمر رسانده، هجومی بودیم و بر جریان مسابقه تسلط داشتیم. در کل مسابقه رفت بسیار دشوار بود و قطعا فردا شب نیز بازی سختی در انتظار لیورپول خواهد بود."

 

1644705

 

رویارویی با دیگو سیمئونه: "من به عملکرد این سرمربی احترام زیادی می گذارم. کارنامه سیمئونه در برابر بسیاری از تیم های قدرتمند در سال های متوالی واقعا فوق العاده بوده است. اگر می دانستم که سیمئونه علاقه ای به دست دادن در پایان مسابقه ندارد به سمت او نمی رفتم. من انتظار دارم فردا قبل از شروع بازی دست بدهیم."

دیدگاه‌ها