کد خبر : 1789581 | 11 آبان 1400 ساعت 17:26 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

فصل را خوب شروع کردیم؛

هندرسون: می‌دانیم سوارز چقدر خطرناک است

جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه لیورپول بازی کردن در مقابل اتلتیکومادرید را دشوار توصیف کرد.

هندرسون: می‌دانیم سوارز چقدر خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت به دشواری در مادرید موفق به کسب پیروزی مقابل اتلتیکومادرید شد و حالا موعد مصاف دو تیم در استادیوم آنفیلد فرا رسیده است. جوردن هندرسون، کاپیتان مرسی سایدی ها در کنفرانس خبری پیش از دیدار به تمجید از لوییس سوارز پرداخته و تاکید کرد او در محوطه جریمه مهاجم خطرناکی به شمار می آید.

 

جوردن هندرسون گفت: "در صورت کسب سهمیه صعود دستاورد بزرگی کسب کرده ایم. گروهی دشوار با حضور چند تیم بزرگ داشتیم، اما ما می دانیم که می توانیم در دو بازی صعود کنیم و این یک امتیاز بزرگ برای لیورپول خواهد بود. ما فصل را خوب شروع کرده‌ایم، اما شرایط می‌توانست از این هم بهتر یا بدتر باشد، اما در کل شروع خوبی داشتیم. ما می‌خواهیم در برخی موارد پیشرفت کرده و به یادگیری و پیشرفت در این فصل ادامه دهیم.

 

1659320

 

همیشه بازی کردن در مقابل اتلتیکو سخت است. این تیم بازیکنانی باکیفیت داشته، در دفاع تیمی باکیفیت بوده و در ضد حملات خوب کار می کند. دیگو سیمئونه یک سرمربی در سطح جهانی است و تیمی ساخته که می تواند برای ما مشکل ساز شود. به دنبال کسب یک نتیجه خوب دیگر مانند بازی رفت در مادرید هستیم."

 

رویارویی با لوییس سوارز: "همه ما می دانیم که او برای سال هایی طولانی بازیکن بزرگی بوده است. ما در کنار هم لحظات خوبی در لیورپول رقم زدیم و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. لوییس سوارز بازیکنی در سطح جهانی است و باعث ایجاد مشکلات در داخل و اطراف محوطه برای تیم رقیب می شود. ما باید مراقب باشیم. سوارز مهاجم بزرگی است، اما نمی توان تنها مراقب او بود."

 

حضور آنتونیو کونته در تاتنهام: "او با دستاوردهایش یک سرمربی بزرگ در فوتبال جهان است، بنابراین من مطمئن هستم که کونته اثر خود را در تاتنهام خواهد گذاشت و تیم او در بالاترین سطح رقابت خواهد کرد."

دیدگاه‌ها