کد خبر : 1789586 | 11 آبان 1400 ساعت 18:17 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتظار زیادی از تیم دارم؛

پیولی: حق ما صفر نبوده است!

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان دیدار مقابل پورتو را آخرین فرصت صعود تیمش توصیف کرد.

پیولی: حق ما صفر نبوده است!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم عدم کسب حتی یک امتیاز در سه بازی اول، تیم دوم گروه میلان چهار امتیازی بوده و این تیم هنوز فرصت برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را دارد. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان در نشست خبری پیش از مسابقه خانگی فردا شب مقابل پورتو حضور یافته و مدعی شد تمرکز تیمش نه دربی هفته بعد مقابل اینتر، بلکه روی بازی فردا شب برابر پورتو خواهد بود.

 

استفانو پیولی گفت: "نباید به چیزی غیر از بازی فردا فکر کنیم. در بازی رفت در چندین صحنه اشتباه کردیم، اما میلان همیشه در درس گرفتن از اشتباهات خود موفق بوده است. در دیدار مقابل رم پیروز شدیم، چون بهتر از رقیب خود بازی کردیم، اما در مقابل پورتو شکست خوردیم و دلیلش عملکرد بهتر حریف بود. من نمی توانم مسائل دیگر را کنترل کنم و ما روی کار خودمان تمرکز کرده ایم.

 

1660404

 

ما احساس می کنیم حق ما این نبوده که حتی یک امتیاز هم در جدول رده بندی نداشته و صفر امتیاز باشیم. پورتو تیم بسیار باتجربه، قوی و حریف دشواری است. در بازی رفت و علاوه بر گل لوئیز دیاز، مدیریت و کنترل توپ حریف نیز ما را با مشکل مواجه کرد. این بار باید بهتر از پرس حریف عبور کنیم و این به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

 

ما نباید به بازی های دیگر فکر کنیم و فردا آخرین فرصت میلان برای صعود در لیگ قهرمانان است. ما هنوز هم معتقدیم که می توانیم به دور بعدی صعود کنیم. ما از توانایی هایی برخورداریم که می توانیم این روند منفی نتایج را متوقف سازیم. ما مستحق امتیازهای بیشتری بودیم، اما این اتفاق رخ نداده و حالا ما یک بازی فرصت داریم تا این مشکل را برطرف کنیم.

 

پورتو تیم قدرتمندی است، ما باید تیمی انعطاف پذیر و از نظر فنی دقیق باشیم. ما نمی توانیم اشتباهات ساده ای مرتکب شویم و باید فوتبال خوبی در این دیدار ارائه دهیم. تیم های بزرگ می دانند چگونه از موقعیت های خود استفاده کنند و من انتظار زیادی از تیم خودم دارم."

دیدگاه‌ها