کد خبر : 1789587 | 11 آبان 1400 ساعت 17:25 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوراللهی و قایدی در ترکیب شباب‌الاهلی

دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی جزو نفرات اصلی این تیم مقابل اتحاد کلباء حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه "، رقابت‌های لیگ برتر امارات از ساعت ۱۷:۳۰ امشب با انجام دو مسابقه همزمان وارد هفته نُهم می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال شباب الاهلی با بهره‌مندی از احمد نوراللهی و مهدی قایدی در ورزشگاه اتحاد کلباء مقابل این تیم رده دهمی قرار می‌گیرد.

 

احمد نوراللهی پس از اینکه دو هفته قبل حضور تعویضی مقابل الجزیره داشت و موفق به زدن گل برتری تیمش شد، در دیدار اخیرشان با العین از ابتدا به میدان رفت که امشب هم جزو ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر اتحاد کلباء دیده می‌شود.

 

 

1660405

 

نوراللهی در فصل جار لیگ برتر امارات هفت بار به میدان رفته که توانسته یک گل به ثمر رساند و امیدوار است امشب هم در ترکیب تیمش بدرخشد تا بتوانند به برتری دست پیدا کنند.

 

مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی که در این فصل هفت بازی انجام داده و دو گل زده، برخلاف دو مسابقه گذشته تیمش که به‌عنوان یار جانشین به میدان می‌رفت، امشب برابر اتحاد کلباء در ترکیب ابتدایی حضور دارد.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی با چهار پیروزی، سه مساوی و یک شکست در این فصل ۱۵ امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که در صورت تساوی پیروزی مقابل اتحاد کلباء موقتا به رده دومی می‌رود.

دیدگاه‌ها