کد خبر : 1789591 | 11 آبان 1400 ساعت 18:34 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته هر جا رفته موفق بوده؛

گواردیولا: این دیدار از دربی یونایتد مهم‌تر است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از تیمش از منظر ثبات در ارائه سبک بازی خود پرداخته است.

گواردیولا: این دیدار از دربی یونایتد مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در یک هفته اخیر شکست مقابل وستهام و کریستال پالاس را در جام اتحادیه و لیگ برتر پذیرفته و فردا شب در لیگ قهرمانان به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت. پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافته و تاکید کرد این دیدار برای او از دربی هفته بعد مقابل منچستر یونایتد مهم تر است.

 

دیدار فردا شب مقابل بروژ: "من تقریبا مطمئن هستم که بروژ شرایط را برای مجازات ما مهیا خواهد ساخت و ما باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم تا اوضاع بهتر پیش برود. این موضوع کاملا طبیعی است و بازی کاملا متفاوتی در انتظار ما خواهد بود. فصل قبل هرگز در ابتدا فکر نمی کردیم در 21 بازی پیاپی پیروز شویم و این اتفاق رخ داد.

 

1655446

 

تیم این هفته ابتدا فقط روی پیروزی مقابل کریستال پالاس و حالا بروژ متمرکز شده بود. با ارائه عملکردی خوب شانس کسب پیروزی افزایش می یابد، اما در عین حال ما همچنان در حال اشتباه کردن هم هستیم و باید پیشرفت کنیم.

 

من دیروز بازی رفت مقابل بروژ را دیده و به این نتیجه رسیدم چقدر از نظر تهاجمی خوب بوده و از نظر دفاعی عملکرد مناسبی نداشتیم. ما همیشه می توانیم بهتر عمل کنیم. به طور کلی عملکرد سیتی و حتی قبل از دیدار مقابل چلسی در استمفورد بریج و ثبات در ارائه این سبک بازی فوق العاده بوده است.

 

این بازی خیلی مهمتر از دیدار هفته بعد در لیگ برتر مقابل منچستر یونایتد بوده و این یک گام بزرگ برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی است. ما باید این دیدار را واقعا جدی بگیریم. می خواهیم یک عملکرد خوب ارائه دهیم و یک گام بلند برای صعود برداریم."

 

1649489

 

بیماری قلبی سرخیو آگوئرو: "من به مدیر برنامه او پیام دادم. این خبر تلخی برای سرخیو و خانواده اش بود. همه ما در باشگاه منچسترسیتی، از کادر فنی گرفته تا رئیس و همه برای آگوئرو آرزوی بهبودی داریم. زمان بازگشت مهم نیست و سلامتی مهم تر از هر چیز دیگری محسوب می شود."

 

انتقال آنتونیو کونته به تاتنهام: "بازگشت به انگلیس خود گویای همه چیز است. آنتونیو کونته در هر تیمی که کار کرده موفق بوده و یک سرمربی واقعا برجسته است."

دیدگاه‌ها