کد خبر : 1789593 | 11 آبان 1400 ساعت 18:39 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

گل گهر – نساجی؛ نمایش فوتبال پاک در 180 دقیقه

فصل گذشته و در هفته پایانی لیگ برتر شائبه هایی در خصوص بازی گل گهر و نساجی به وجود آمد. گل گهر اگر بازی را می برد به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا می کرد.

گل گهر – نساجی؛ نمایش فوتبال پاک در 180 دقیقه 

به گزارش "ورزش سه"، این شائبه ها به خاطر رفاقت امیر قلعه نویی و مالک باشگاه نساجی یعنی رضا حدادیان است. حتی یکی از تیم های رقیب به فدراسیون فوتبال نامه زد و خطاب به کمیته اخلاق گفت مراقب تحرکات در بازی گل گهر و نساجی باشید. اما در عمل نساجی با اینکه بقاش در لیگ برتر قطعی شده بود و به امتیاز بازی با گل گهر نیازی نداشت ارایه گر بازی جوانمردانه ای در برابر گل گهر بود و در نهایت به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافت. با این نتیجه گل گهر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. 

 

این اتفاق روز گذشته یک بار دیگر تکرار شد. گل گهر و نساجی بازی سخت و پرتنشی در برابر هم پشت سر گذاشتند. در حالی که گل گهر ابتدا به گل رسید و بازی را یک بر صفر پیش افتاد در ادامه نساجی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به رختکن رفتند. این در حالی بود که گل گهر برنامه ریزی کرده بود به سومین پیروزی پی در پی خود دست پیدا کند و 9 امتیازی شود و از سویی نساجی هم با این ایده به میدان آمد که بعد ازنمایش خوب در برابر پرسپولیس در بازی با گل گهر با امتیاز میدان را ترک کند. 

 

به نظر می رسد شائبه ها در خصوص بازی گل گهر و نساجی از ابتدا یک بدگمانی و یک باور نادرست بود؛ رفاقت بین امیر قلعه نویی و مالک باشگاه نساجی به قوت خود باقی است اما زمانی که پای بازی با گل گهر به میان می آید نساجی سعی می کند بهترین بازی خود را در برابر این تیم به نمایش بگذارد. و این اتفاق باز هم تکرار خواهد شد و فوتبال ما دست کم در لیگ برتر نشان داد باید بد گمانی ها را کنار بگذارد و برای سلامت آدم ها با وجود رفاقت در رقابت احترام قایل باشد.

 

1660445

دیدگاه‌ها