کد خبر : 1789604 | 11 آبان 1400 ساعت 19:19 | 14.4K بازدید | 9 دیدگاه

فخرالدینی مقابل پرسپولیس، همان همیشگی(عکس)

مدافع راست تیم آلومینیوم اراک مثل همیشه مقابل پرسپولیس هم مطمئن نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی در پایان لیگ بیستم یکی از خروجی های تراکتور بود که راهی آلومینیوم اراک شد. رسول خطیبی که پیش از این نیز سابقه کار کردن با این بازیکن را داشت برای فصل جدید او را به جمع اراکی ها اضافه کرد تا در سمت راست، صاحب مهره ای مطمئن شود.

 

فخرالدینی از همان هفته نخست در ترکیب اصلی تیم جدیدش حضور داشت و در کنار اسماعیل شریفات در سمت راست تیم آلومینیوم نمایش خوبی از خود به جای گذاشت. او هم در کارهای دفاعی و هم در نفوذهای تهاجمی موفق عمل کرد تا در هفته های دوم و سوم هم فیکس بازی کند.

 

 

 

بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل فولاد در اراک، آلومینیوم در حالی که فخرالدینی را در ترکیب اصلی داشت مقابل پرسپولیس در اراک قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد؛ میلاد فخرالدینی در بازی با پرسپولیس هم مثل دو بازی گذشته نمایش مطمئنی در ترکیب آلومینیوم داشت و با حفظ روند خوب خود نشان داد که تا پایان فصل قصد دارد فیکس بازی کند.

 

با حضور اسماعیل شریفات و میلاد فخرالدینی به عنوان دو بازیکن تکنیکی و باتجربه، سمت راست آلومینیوم، یکی از نقاط قوت این تیم به شمار می رود و هر دو بازیکن تا این لحظه توانسته اند آن چه کادر فنی می خواسته باشند.

دیدگاه‌ها