کد خبر : 1789605 | 11 آبان 1400 ساعت 19:21 | 12.1K بازدید | 11 دیدگاه

از دعوت شدن گرت بیل خوشحالم؛

آنچلوتی: بازی فردا شب سرنوشت‌ساز است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید دیدار مقابل شاختار را در سرنوشت تیمش مهم توصیف کرد.

آنچلوتی: بازی فردا شب سرنوشت‌ساز است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان موفق به کسب شش امتیاز شده و فردا شب در دیداری دشوار به مصاف شاختار دونتسک سرسخت خواهد رفت. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد دعوت شدن از گرت بیل در اردوی تیم ملی ولز اتفاق مثبتی محسوب می شود.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "این یک بازی بسیار مهم برای رئال مادرید است. پیروزی یا شکست در این دیدار موجب تغییرات زیادی خواهد شد. شکست برابر شاختار باعث می شود ما مجبور به کسب پیروزی در مسابقه بعدی باشیم و این شرایط ما را پیچیده می کند. اما پیروزی در دیدار فردا شب ما را به صعود نزدیک تر می کند. ما از این شرایط باخبریم و بازیکنان به دنبال کسب نتیجه خوب در مقابل شاختار خواهند بود.

 

1660425

 

روبرتو دی زربی، سرمربی شاختار افکار واضح و روشنی در فوتبال دارد. هویت تیم های او کاملا مشخص بوده، دی زربی خیلی جوان است و  فکر می کنم در دوران حرفه ای خود موفق خواهد بود زیرا او سبک بازی بسیار زیبایی در ذهن دارد."

 

حضور گرت بیل در لیست تیم ملی ولز: "او بازیکنی متعهد بوده و وضعیت گرت کاملا مشخص است. او مصدومیت بزرگی داشته و به زمان مشخصی برای ریکاوری نیاز دارد. کادر فنی ولز باید شرایط گرت بیل را ارزیابی کرده و متوجه شود که آیا او می تواند بازی کند یا خیر. گرت بیل به طور کامل بهبود یافته و ما خوشحال می شویم اگر او بتواند برای تیم ملی ولز بازی کند، زیرا اینگونه بیل با شرایط بهتری به اردوی رئال مادرید باز می گردد."

 

شرایط فعلی مارکو آسنسیو: "من از این بازیکن خواسته ام از کیفیت و سطح بازی خود لذت ببرد. آسنسیو قادر به زدن ضربات فوق العاده ای به سمت دروازه تیم های حریف است و اگرچه همیشه در ترکیب قرار نمی گیرد، اما برای رئال مادرید بازیکن مهمی بوده و به تیم کمک می کند."

دیدگاه‌ها