کد خبر : 1789607 | 11 آبان 1400 ساعت 19:34 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره PSG و هشدار درباره بازی برابر لایپزیش

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی پاری‌سن ژرمن، می گوید آنها کار دشواری برابر لایپزیش پیش رو خواهند داشت.

ستاره PSG و هشدار درباره بازی برابر لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم یکی از بازیکنانی بود که در تابستان اخیر به پاری سن ژرمن پیوست. این ستاره هلندی بعد از پایان قراردادش با لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و نهایتاً پس از شایعاتی که پیرامون او وجود داشت، تصمیم گرفت PSG را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کند.

 

هرچند که گفته می‌شود شرایط واینالدوم در پاری‌سن‌ژرمن چندان جالب نیست و خیلی زود شایعاتی پیرامون جدایی او به وجود آمده اما به نظر می رسد که این بازیکن تنها روی موفقیت با تیم فرانسوی تمرکز کرده است. واینالدوم در آستانه دیدار فردا شب پاری سن ژرمن برای لایپزیش گفت: " فکر می کنم با توجه به فشاری که داشتیم و حریفانی که با آنها روبرو بودیم، کارهای خوبی انجام دادیم. ما تا انتها به مبارزه ادامه خواهیم داد. پس از آن، بدیهی است که امیدواریم بتوانیم کارمان را آسان‌تر کنیم و راحت‌تر در مسابقات پیروز شویم.

 

 

1660428

 

 

برای داشتن یک تیم بسیار خوب، با بازیکنانی که همدیگر را به خوبی می شناسند، زمان می برد تا به یکدیگر عادت کنیم.  ما قبلاً نشان داده‌ایم که اینجا هستیم تا بجنگیم و بازی را ببریم. امیدواریم بتوانیم راحت‌تر از الان در مسابقات پیروز شویم.  روحیه تیمی خوبی وجود دارد و فکر می‌کنم اگر می‌خواهید جلو بروید به آن نیاز دارید. "

 

واینالدوم همچنین درباره دیدار فردا شب برابر لایپزیش هم گفت: "من فکر می کنم لیگ قهرمانان همیشه متفاوت است زیرا شما در برابر تیم های کشورهای دیگر، در برابر سیستم های مختلف، مقابل بازیکنانی که هر هفته با آنها روبرو نمی شوید، بازی می کنید. بنابراین این یک رقابت پیچیده است زیرا یک تیم ضعیف می تواند در برابر تیم های بهتر پیروز شود.  من فکر می کنم ما فقط باید با این مسائل به بهترین شکل ممکن برخورد کنیم زیرا همیشه سخت است که بگوییم باید این کار را انجام دهیم یا آن کار را انجام دهیم.

 

 

1660427

 

 

فکر می‌کنم که لایپزیش قبلا در پارک دو پرنس کیفیت خود را به نمایش گذاشته است. آنها بر بازی مسلط بودند و ما دو گل زدیم بنابراین می دانیم بازی در برابر آنها چقدر سخت است. حتی منچستر سیتی و کلوب بروژ نیز دیدند که بازی در برابر این تیم چقدر دشوار است. دیدیم که آنها می توانند کارهای بزرگ انجام دهند بنابراین بازی در برابر شان بسیار دشوار است. همچنین این که در خانه بازی می کنند شرایط را سخت‌تر هم می کند بنابراین ما برای پیروزی باید یک بازی بسیار خوب انجام دهیم."

دیدگاه‌ها