کد خبر : 1789612 | 11 آبان 1400 ساعت 20:11 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

داویده کالابریا:

حق میلان در لیگ قهرمانان این نبوده است

داویده کالابریا، مدافع ایتالیایی میلان معتقد است حق این تیم قرار گرفتن در رتبه آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان نبوده است.

حق میلان در لیگ قهرمانان این نبوده است

به گزارش "ورزش سه"، روسونری از سه دیدار اول خود در لیگ قهرمانان حتی موفق به کسب یک امتیاز هم نشده و برتری در بازی فردا مقابل پورتو، آخرین شانس این تیم برای ماندن در کورس صعود به دور حذفی این مسابقات است. داویده کالابریا در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد میلان از کیفیت لازم برای ماندن در لیگ قهرمانان برخوردار است.

 

داویده کالابریا گفت: ما چشم اندازی برای خودمان ترسیم کرده ایم و می دانیم این دیدار آخرین فرصت میلان برای ماندن در لیگ قهرمانان است. ما به خودمان ایمان داریم و از کیفیتی هم برخورداریم که از همان ابتدای بازی عملکردی فوق العاده داشته و در نهایت در رقابت های لیگ قهرمانان باقی بمانیم. اتفاقات خاصی منجر به رقم خوردن جدول رده بندی فعلی گروه ما شده است.

 

1660434

 

ما شایسته این نتایج نبوده ایم، اما من متقاعد شده ام که فردا شب از پتانسیل بالاتری برای ارائه عملکرد بهتر و کسب امتیاز برخورداریم. به جز  بازی رفت در پرتغال، ما تا به حال نمایش خوبی در این گروه داشته ایم. در لیگ قهرمانان جزییات کوچک نقش مهمی دارند و تا اینجا اغلب این جزئیات بر ضد ما بوده است. این نتایج مایه شرمساری است، زیرا ما مستحق کسب امتیاز بودیم و اما حرف چندانی برای گفتن وجود ندارد.

 

من فکر می کنم که ما فوتبالی هجومی و خوب ارائه می دهیم و این خصیصه در فوتبال مدرن ضروری است. در ایتالیا ما نتایج بسیار خوبی می گیریم و فکر می کنم این اتفاق در اروپا نیز رخ خواهد داد. من برای رسیدن به این نقطه سخت تلاش کرده ام. امیدوارم که هوادارن زیادی در جایگاه های استادیوم سن سیرو حضور داشته باشند، زیرا این استادیوم وقتی پر می شود فوق العاده است."

دیدگاه‌ها