کد خبر : 1789619 | 11 آبان 1400 ساعت 20:39 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

کایل واکر:

فقط ما مدافعان مسئول مشکلات سیتی نیستیم

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچستر سیتی امیدوار است این تیم با اعتماد به نفس بیشتری در دربی هفته بعد مقابل یونایتد بازی کند.

فقط ما مدافعان مسئول مشکلات سیتی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در روزهای اخیر دو شکست متوالی در جام اتحادیه و لیگ برتر مقابل وستهام و کریستال پالاس را پذیرفته و کمی از شرایط آرمانی فاصله گرفته است. در آستانه دیدار فردا شب مقابل کلوب بروژ و دربی هفته بعد مقابل یونایتد، کایل واکر مدعی شد تمام گل های دریافتی سیتی در هفته های اخیر تقصیر مدافعان این تیم نبوده است.

 

کایل واکر گفت: "مهم این است که به مسیر پیروزی بازگردیم. در دو دیدار مقابل وستهام و کریستال پالاس شکست خوردیم و استاندارد تیمی در دو بازی گذشته افت کرده است. با وجود دربی مقابل یونایتد، هفته بزرگی در پیش داشته و ما نیاز به روحیه داریم تا بتوانیم در دیدار مقابل بروژ حمله کرده و با فرم بهتر و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به شرایط فعلی به استقبال دربی برویم.

 

1542582

 

بیماری قلبی سرخیو آگوئرو؟ این اتفاق برای هر کسی رخ دهد شوکه کننده است. من با کریستین اریکسن بازی کرده ام و وقتی این اتفاق در یورو برای او افتاد، شما به این بازیکن و خانواده اش فکر می کنید. ما ورزشکاران هر روز سخت تمرین می کنیم، اما در این موارد باید احتیاط کرد و سلامتی آگوئرو در این مقطع از فوتبال مهم تر است.

 

انتقادات از خط دفاعی منچسترسیتی؟ شما از جلو دفاع کردن را آغاز می کنید و ما به صورت دسته جمعی دفاع و حمله می کنیم و شما نمی توانید فقط ما را مدافع دروازه تیم بدانید. البته من از سرزنش شدن فرار نمی کنم و برخی از گل های دریافتی نیز نتیجه اشتباه یا مشکلات دفاعی هستند. فصل گذشته ما در بخش دفاعی مستحکم بودیم. روبن دیاز در بستن ماندن دروازه و ثبت کلین شیت در بازی های سال گذشته منچستر سیتی مهره ای کلیدی بود."

دیدگاه‌ها