کد خبر : 1789634 | 11 آبان 1400 ساعت 21:53 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونسیسائو: میلان مستحق شکست برابر اتلتیکو نبود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می‌گوید تیمش با هدف پیروزی برابر میلان قرار خواهد گرفت.

کونسیسائو: میلان مستحق شکست برابر اتلتیکو نبود

به گزارش "ورزش سه"، پورتو فرداشب در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو مهمان میلان خواهد بود. تیم پرتغالی با چهار امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد و برای صعود به مرحله بعدی محکوم به پیروزی مقابل روسونری است. این در حالی است که میلان نیز فقط و فقط با پیروزی می‌تواند کمی به صعود امیدوار باشد و همین موضوع حساسیت بازی فردا را دوچندان کرده است.

 

 

1660451

 

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میلان گفت: "ما می‌خواهیم به روش همیشگی خود با مسابقه فردا نیز روبرو شویم و با توجه به ویژگی های‌مان به پیروزی دست پیدا کنیم. میلان تاریخ و کیفیت خود را دارد، بنابراین صرف نظر از اینکه چه کسی بازی می کند، آنها یک حریف قدرتمند باقی می مانند و ما باید سعی کنیم آنها را در سطح فردی و تیمی شکست دهیم. جو به نفع ما نخواهد بود، خیلی سخت خواهد بود اما هدف ما برنده شدن است."

 

کونسیسائو در ادامه گفت: "ما در مورد باشگاهی صحبت می کنیم که هفت قهرمانی لیگ قهرمانان و چهار جام بین قاره ای را به دست آورده است. آنها همچنین در سری آ، یکی از بهترین لیگ های جهان بازی می کنند. آنها بسیار قوی هستند و مربی‌شان نیز یکی از بهترین های جهان است.

 

 

1660450

 

 

میلان مستحق شکست مقابل اتلتیکو مادرید نبودند، در حالی که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند.  این یک مسابقه متفاوت خواهد بود و ما باید از آنها انتظار داشته باشیم که سرعت بازی خود را در خانه افزایش دهند."

دیدگاه‌ها