کد خبر : 1789646 | 11 آبان 1400 ساعت 23:08 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

مالمو ۰-۱ چلسی؛ حالا هدف صدرنشینی است

چلسی موفق شد با ارائه یک نمایش کاملاً برتر با یک گل مالومو را شکست دهد.

مالمو ۰-۱ چلسی؛ حالا هدف صدرنشینی است

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های چمپیونزلیگ امشب در چهارچوب هفته چهارم مسابقات مهمان مالمو سوئد بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-0 به سود آبی‌های لندن خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار چلسی کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 21 به گل اول دست پیدا کند اما دروازه بان مالمو شوت نه چندان محکم بازیکن چلسی را در دو مرحله مهار کرد.

 

 

1660463

 

 

در ادامه این ستاره آلمانی چلسی یعنی کار هاورتز بود که می‌توانست برای این تیم گلزنی کند اما او در مصافی تک به تک موقعیت فوق‌العاده گلزنی را از دست داد تا بازی بدون گل دنبال شود.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد این مالمو بود که می‌توانست بر خلاف جریان مسابقه گلزنی کند اما ضربه والی آنتونیو چولاک با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی عبور کرد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

چلسی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و نهایتاً در دقیقه 56 قفل دروازه مالمو شکسته شد. حرکت عالی هادسون اودوی از جناح راست با پاس این بازیکن به دهانه دروازه همراه شد. حکیم زیاش آنجا حضور داشت و موفق شد دروازه خالی حریف را باز کرده تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1660460

 

 

در دقیقه 76 چلسی در چند مرحله می توانست گل دوم را هم وارد دروازه مالمو کند اما مدافعان این تیم با چنگ و دندان اجازه این کار را ندادند و توپ را برگرداند.

 

حملات چلسی ادامه یافت و در دقیقه 78 این بار کای هاورتز بود که با دروازه مالمو تک به تک شد اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان مالمو برگردانده شد.

 

 

1660464

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد کریستین پولیسیچ می‌توانست به راحتی گل دوم چلسی را هم به ثمر برساند اما این بازیکن یک مصافی تک به تک را به راحتی از دست داد تا بازی با همان نتیجه 1-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها