کد خبر : 1789656 | 12 آبان 1400 ساعت 00:28 | 21.7K بازدید | 9 دیدگاه

شب پرماجرای لواندوفسکی در بازی شماره 100 (عکس)

ستاره لهستانی بایرن مونیخ در صدمین بازی اروپایی خود شروع بسیار خوبی داشت.

به گزارش ورزش سه، تیم بایرن مونیخ در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی خود امشب در آلیانز آره نا به مصاف بنفیکا رفت و خیلی زود توانست برتری خود را به حریف پرتغالی اش دیکته کند؛ ستاره شماره یک این شروع توفانی، کسی نبود جز لواندوفسکی که در صدمین بازی اروپایی اش توانست خیلی زود یک گل بزند  و یک پاس گل بدهد.

امشب برای ستاره لهستانی بایرن مونیخ شب ویژه ای بود و او با حضور در ترکیب تیمش مقابل بنفیکا، برای صدمین بار در یک دیدار از لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. 

26 دقیقه از بازی نگذشته بود که لواندوفسکی موفق شد در بازی شماره صد خود هم گلزنی کند؛ این هفتاد و نهمین گل ستاره بایرن در این صد بازی بود که روی حرکت چشم نواز کومان و سانتر دقیق او به دهانه دروازه به ثمر رسید؛ لواندوفسکی روی ارسال کومان، جایگیری بسیار خوبی در دهانه دروازه داشت و با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

کمتر از 10 دقیقه پس از گل اول، بایرن گل دوم را هم وارد دروازه بنفیکا کرد؛ لواندوفسکی که در گل اول در نقش گلزن ظاهر شده بود این بار پاس گل دوم تیمش را به گرنابری داد تا این بازیکن با یک ضربه رباح ماجری دروازه حریف را باز کند.

البته این پایان ماجرا برای مهاجم بایرن نبود و او در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول و در حالی که بازی با نتیجه دو بر یک به سود بایرن مونیخ در جریان بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد که گل کردن آن همراه بود با دبل در یک نیمه برای او، لواندوفسکی اما این ضربه را  از دست داد تا شب پرماجرایی در صدمین بازی اش داشته باشد.

 

1660480

 

1660482

 

1660479

 

1660481

 

دیدگاه‌ها