کد خبر : 1789663 | 12 آبان 1400 ساعت 01:33 | 39.5K بازدید | 7 دیدگاه

شروع رویاپردازی های بارسا

فاتی در نقش منجی؛ گل طلایی تقدیم به آگوئرو (عکس)

بارسلونا به لطف گل آنسو فاتی توانست از کیف با دست پر خارج شده و با شش امتیاز به رده دوم گروه صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایط بسیار بد و پس از یک تساوی و دو شکست در بازی های لالیگا به دیناموکیف رسیده بود. دیداری فینال گونه و مرگ و زندگی برای آبی اناری ها که هر نتیجه ای غیر از پیروزی ممکن بود به قیمت حذف این تیم از لیگ قهرمانان تمام شود.

بارسا با سرجی بارخوان روی نیمکت و رسیدن قوای کمکی چون آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و عثمان دمبله امیدوار به کسب سه امتیاز بود و از دقیقه یک بازی نیز هجومی کار را شروع کرد.

 

 

1660508

 

 

بارسلونا اما برای رسیدن به هدف خود تا دقیقه 69 انتظار کشید تا اینکه آنسو فاتی با شوت مهارنشدنی اش موفق به گلزنی شد.

فاتی که چند دقیقه قبل یک پنالتی برای بارسا گرفته بود ولی با دخالت وی ای آر رد شد، این بار خودش کار را تمام کرد. او پاس عرضی اسکار مینگسا را بی درنگ و با شوتی سر ضرب به طاق دروازه چسباند تا بارسا 0-1 پیش بیفتد. فاتی گلش را نیز به سبک سرخیو آگوئرو جشن گرفت. ستاره آرژانتینی به دلیل بیماری قلبی سه ماه قادر به همراهی بارسا نخواهد بود.

 

 

1660495

 

 

1660497

 

 

بارسلونا با چنگ و دندان از این اندوخته ارزشمند دفاع کرد و در نهایت توانست با سه امتیاز میدان را ترک کند. پیروزی ای که ارزش خود را در ادامه نشان خواهد داد. بارسا حالا شش امتیازی است و پس از بایرن در رده دوم قرار دارد. بنفیکا با 4 امتیاز سوم است، تیمی که مهمترین رقیب آبی اناری ها برای صعود به یک هشتم نهایی محسوب می شود.

بدون شک بازی هفته پایانی این دو تیم در نوکمپ بسیار تعیین کننده خواهد بود و بلوگرانا در صورت پیروزی راهی دور بعد می شود.

دیدگاه‌ها