کد خبر : 1789666 | 12 آبان 1400 ساعت 01:29 | 34.7K بازدید | 139 دیدگاه

آتالانتا 2-2 یونایتد: رونالدو، ضمانت ماندن سولسشر

منچستریونایتد با دو گل کریستیانو رونالدو از شکست مقابل آتالانتا فرار کرد.

آتالانتا 2-2 یونایتد: رونالدو، ضمانت ماندن سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای آتالانتا و منچستریونایتد در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف هم رفتند که منچستر پس از پیروزی در آخرین بازی رفت موفق شد به صدر جدول صعود کند و حالا برای حفظ این جایگاه به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی داشت.

نکته مهم این بازی بازگشت اریک بیلی به ترکیب منچستریونایتد بود که ترکیب خط دفاعی این تیم را 5 نفره کرد. آتالانتا نیز با حضور دمیرال در خط دفاعی، مستحکمتر از هر زمان دیگری پای به میدان گذاشت.

بازی با شوت کریستیانو رونالدو از راه دور آغاز شد اما این ضربه به راحتی در اختیار دروازه بان آتالانتا قرار گرفت. چند دقیقه بعد در شلوغی محوطه جریمه بازیکنان منچستریونایتد فرصت گلزنی داشتند که ضربه به صورت اتفاقی روانه دروازه شد و توپ به تیرک دروازه خورد.

در دقیقه 12 اشتباه مک تامینی،  زاپاتا را در سمت چپ و در غیاب آرون ون بیساکا صاحب توپ کرد و او با کات بک ایلیچیچ را در موقعیت قرار داد و ضربه نه چندان محکم و دقیق او با اشتباه داوید دخیا تبدیل به گل شد.

 

1660511

 

پس از گل منچستریونایتد چند موقعیت را خلق کرد اما جدی ترین فرصت در دقیقه 31 رقم خورد؛ جایی که دوباره یک اشتباه در خط دفاعی شیاطین سرخ، بازیکنان آتالانتا را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه زاپاتا از یک قدمی دروازه با برخورد به بایی راهی کرنر شد.

با مصدومیت رافائل واران در دقیقه 37 میسون گرینوود به جای او وارد زمین شد تا یونایتد در ادامه بازی با حضور چهار مدافع و 3 مهاجم به کار خود ادامه دهد.

در شرایطی که نیمه اول تمام شده به نظر می‌رسید، پاس در عمق به برونو فرناندز با پاس به عقب او همراه شد و رونالدو در موقعیتی مطلوب با ضربه ای دقیق بازی را به تساوی کشید.

نیمه دوم با حملات آتالانتا شروع شد و روی اشتباه هری مکوایر زاپاتا دروازه دخیا را با ضربه از داخل محوطه جریمه باز کرد که این گل با پرچم کمک داور مردود شد اما لحظاتی بعد VAR تشخیص داد که گل در موقعیت سالم به ثمر رسیده است.

پس ازاین گل منچستر تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت و دقایقی بعد ادینسون کاوانی هم وارد زمین شد اما موقعیت بعدی هم برای آتالانتا بود. جایی که در دقیقه 77 تکل اریک بایی توپ را به کرنر فرستاد و سپس ارسال توپ از روی نقطه کرنر با ضربه سر زاپاتا همراه شد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

در دقیقه 85 زاپاتا یک بار دیگر خطرساز ظاهر شد؛ شوت سنگین او از پشت محوطه جریمه را این بار دخیا به کرنر فرستاد.

با این حال و در شرایطی که منچستریونایتد موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت، کریستیانو رونالدو با شوتی استثنایی دروازه را گشود. رونالدو روی پاس گرینوود و در موقعیتی نامطلوب با ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه را گشود تا در دقیقه 90+1 قرمزها از شکست فرار کنند.

 

1660512

 

شاگردان سولشر در ادامه هم فرصت گلزنی داشتند. پاس سانچو در محوطه جریمه به دونی فن د بیک رسید و او ضربه خود را زد که این توپ را دروازه بان آتالانتا گرفت و گل نشد.

در نهایت پس از گذشت 90+6 دقیقه داور در سوت خود دمید تا منچستریونایتد با کسب یک امتیاز خارج از خانه در صدر جدول باقی بماند.

دیدگاه‌ها