کد خبر : 1789673 | 12 آبان 1400 ساعت 02:07 | 24.9K بازدید | 5 دیدگاه

برای پیروزی صبور بودیم

سرجی: برد مهمی بود، دمبله سرنوشت‌ساز شد

سرجی بارخوان مربی بارسلونا در پایان بازی با دیناموکیف به تمجید از عثمان دمبله و آنسو فاتی پرداخت.

سرجی: برد مهمی بود، دمبله سرنوشت‌ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از تساوی برابر اوساسونا در لالیگا به بازی حساس مقابل دیناموکیف رسیده بود و باید تحت هر شرایطی با سه امتیاز کیف را ترک می کرد. سرجی بارخوان مربی موقت بارسا قبل از بازی گفته بود که به هدف شان خواهند رسید و همینطور نیز شد.

بارسا با تگ گل آنسو فاتی برنده شد و حالا با شش امتیاز به رده دوم گروهش صعود کرده است. آبی اناری ها به این ترتیب برای صعود به یک هشتم نهایی شانس بالایی پیدا کردند.

 

 

1660524

 

 

سرجی در پایان بازی گفت:« پیروزی بسیار مهمی برای باشگاه بود. به اندازه کافی خوب بازی کردیم و هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم. در زمین با آسودگی خاطر کار کردیم و به خصوص در نیمه دوم تسلط کاملی بر حریف داشتیم. با صبوری به گل رسیدیم که برای پیروزی کفایت می کرد.»

 

 

1660523

 

 

گلزنی فاتی:« ما یک تیم متحد هستیم و فاتی با گلی که زد، نقش مهمی در این برد داشت و ما را رو به جلو هدایت کرد. خیلی مهم است او در محوطه جریمه شانس گلزنی پیدا کند و همه تیم به او برای گلزنی کمک می کند.»

 

 

1660529

 

 

بازگشت دمبله:« زودتر از پیش بینی ها او را به میدان فرستادم و تفاوت ها را رقم زد. او به بازی ما ریتم متفاوتی داد و کمک کرد در فاز تهاجمی شانس های گلزنی بیشتری پیدا کنیم.»

 

آگوئرو:« این پیروزی تقدیم به او. امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها