کد خبر : 1789683 | 12 آبان 1400 ساعت 09:31 | 37.6K بازدید | 49 دیدگاه

سولسشر: گل رونالدو مثل قهرمانی‌ مایکل جوردن بود

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی برابر آتالانتا به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

سولسشر: گل رونالدو مثل قهرمانی‌ مایکل جوردن بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه خانگی آتالانتا به مصاف این تیم رفت و در نهایت به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.

گل اول بازی را ایلیچیچ برای آتالانتا وارد دروازه کرد و کریستیانو رونالدو موفق شد در وقت اضافه نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم نیز دووان زاپاتا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و باز هم این رونالدو بود که در وقت‌های اضافه بازی را 2-2 کرد.

سولسشر پس از بازی برای توصیف میزان اثرگذاری و درخشش رونالدو، او را با یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ بسکتبال NBA مقایسه کرد. او به بلن اسپورت گفت:« ما عملکرد خوبی داشتیم، آمده بودیم و همان کاری را انجام دادیم که در اولدترافورد انجام داده بودیم. ما موفق شدیم به گل برسیم و یک امتیاز بسیار حساس را از این بازی به دست آوریم.»

 

1660534

 

او ادامه داد:« رونالدو باورنکردنی است. اگر کسی باشد که بخواهید توپ را در دقیقه آخر به او برسانید، بدون شک رونالدو است. او بهترین گلزن حال حاضر جهان است و گفتن این جمله برای من دشوار است چون او با دو گلی که امشب زد از رکورد من عبور کرد و حالا یک گل بیشتر از من برای یونایتد به ثمر رسانده اما به او تبریک می‌گویم!»

این مربی نروژی اضافه کرد:« گل آخری که رونالدو زد مانند حرکات مایکل جوردن بود که در وقت‌های اضافی جام‌ قهرمانی را به دست می‌آورد. هیچکس نمی‌تواند عملکرد و شخصیت این بازیکنان را زیر سوال ببرد، آنها هرگز تسلیم نمی‌شوند. گاهی پیش آمده که ما بهتر از امشب بازی کنیم اما تا جایی که من شاهد این رفتار از بازیکنان باشم، اطمینان دارم که کیفیت تیم اضافه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها