کد خبر : 1789684 | 12 آبان 1400 ساعت 09:33 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

فوتبال ساحلی؛ ایران و تلاش برای سکوی جهانی

تیم ملی فوتبال ساحلی بار دیگر به رقابت های سطح اول جهان برگشت و در اولین بازی در جام بین قاره ای موفق شد تیم خوب پاراگوئه را با نتیجه 8-6 شکست دهد.

فوتبال ساحلی؛ ایران و تلاش برای سکوی جهانی  

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی در روسیه محروم شده بود در مصاف با پاراگوئه  با ارایه یک بازی خوب نشان داد همچنان یکی از قدرت های برتر فوتبال ساحلی آسیا و جهان بشمار می رود و از همه مهمتر اینکه می تواند قهرمانی و اولی خود را در جان بین قاره ای تکرار کند. نکته جالب توجه در بازی نخست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران همدلی شاگردان هاشم پور بود و اینکه بعد از محروم شدن از حضور در جام جهانی چقدر برای حضور دوباره در رقابت های جهانی و بازی با تیم های بزرگ جهان عطش داشتند. حال تیم ملی مهیای دومین بازی می شود. این بار با ژاپن. این بازی امشب برگزار می شود و ژاپن تیمی بود که در جام ملت های آسیا موجب ناکامی ایران شد و به همین بهانه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در جام جهانی محروم شد. امشب فرصت خوبی برای انتقام گیری شاگردان هاشم پور است. 

 

جام بین قاره ای در امارات در حال برگزاری است و بعد از جام جهانی مهمترین تورنمنتی است که زیر نظر فیفا برگزار می شود و قهرمانی ایران در این رقابت ها بدون شک می تواند موجب بازگشت ایران به رتبه های ابتدایی رنکینگ فیفا شود. ایران بعد از اینکه حضور در جام جهانی فوتبال روسیه را از دست داد به رتبه چهاردهم جهان سقوط کرد اما با برتری در برابر پاراگوئه و در ادامه حریفان بعدی بدون شک بار دیگر به جمع برترین های جهان باز خواهد گذشت. 

 

شما تصاویری از بازی ایران در برابر پاراگوئه را می بینید:

 

1660551

 

1660549

 

1660548

 

1660547

دیدگاه‌ها